Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det senaste smset jag fick var att han tycker vi är för olika så det här funkar inte.. sen inte ett ord, inget svar.. bara sjalen på dörren.. så att han bara var omtänksam kånns inte så troligt.. är bara så märkligt att han helt plötsligt kommit på att vi är för olika när han innan tyckt att vi är lika..
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Vad trist! Kanske kände han sig inte stark nog att stötta dig i ditt beslut och ta sitt ansvar när du mådde dåligt. Ingen ursäkt, snarare dålig stil av honom.

Känner dig inte, men var jag nära skulle jag ge dig en stor kram och försöka finnas och bara lyssna.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Vi har mer eller mindre inte pratat sen han åkte härifrån för 2 veckor sedan.. bara några få sms när hans dotter blivit bättre och att hennes mamma nu var sjuk istället så att han har dottern hela tiden som än inte kan vara på dagis så han måste vara hemma med henne och när han får några timmar över har han försökt att jobba.
Och jag har väl inte tyckt att det är så konstigt, utan tyckt att han har han mycket nu så ska inte jag tjata.. just nu känns det som att han försökte få det att dö ut själv utan att behöva prata med mig..
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Vad trist! Kanske kände han sig inte stark nog att stötta dig i ditt beslut och ta sitt ansvar när du mådde dåligt. Ingen ursäkt, snarare dålig stil av honom.

Känner dig inte, men var jag nära skulle jag ge dig en stor kram och försöka finnas och bara lyssna.


Kanske.. tänk vad fel man kan ha :( Han som varit så bra genom allting och försökt att finnas där så mycket han kunnat!
Just nu känns det som att det här var planen hela tiden, att det faktiskt var så att han gjorde allt för att få mig att göra abort och när det väl var över så kunde han dumpa mig.. jag känner mig jävligt dum.. :banghead:



Det hade behövts :( Känner mig jävligt ensam och känns som att jag nött ut dom få vänner som finns där.. jag vet inte vad jag ska göra längre, förstår inte varför jag ens försöker överleva livet.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Han låter som nån som inte orkat ta sitt ansvar, som sagt. Han kunde väl ha tagit med dottern till dig i så fall när hon blivit bättre.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Ja fast jag har ju inte träffat dottern så det förstår jag väl i och för sig att han inte gjort.. när jag vart gravid hade vi ju bara träffats i 6 veckor och under dom veckorna med velande och sen aborten så ville jag inte träffa dottern heller.. så det har liksom aldrig blivit av.


Förstår bara inte varför och hur han orkade vara med genom allting och sen när det är över.. då försvinner han.
 
Senast ändrad:
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag har följt tråden i tysthet tills nu, men vill bara säga att precis som hemlig vill jag typ bara krama dig. Du har varit så himla stark och klok i ditt resonerande kring allt och tagit ansvar för dina beslut och jag är så imponerad av dig, så när det verkar som du har världens otur och på tok för mycket motgångar just nu önskar jag att det fanns något jag kunde göra för dig! Så är det sp att jag bor något så när i närheten (västkusten/halland) och du vill ha någon som lyssnar, promenadsällskap eller vad som så är det bara att skicka ett pm!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Säger som Killaloe. Vet inte var du finns, men har en galen unglabbe som kan få de flesta att skratta åt hans bus och han är rätt bra på att sitta i knä och trycka också. När han inte välter en i glädje.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Säger som Killaloe. Vet inte var du finns, men har en galen unglabbe som kan få de flesta att skratta åt hans bus och han är rätt bra på att sitta i knä och trycka också. När han inte välter en i glädje.

Jag har följt tråden i tysthet tills nu, men vill bara säga att precis som hemlig vill jag typ bara krama dig. Du har varit så himla stark och klok i ditt resonerande kring allt och tagit ansvar för dina beslut och jag är så imponerad av dig, så när det verkar som du har världens otur och på tok för mycket motgångar just nu önskar jag att det fanns något jag kunde göra för dig! Så är det sp att jag bor något så när i närheten (västkusten/halland) och du vill ha någon som lyssnar, promenadsällskap eller vad som så är det bara att skicka ett pm!


Fina ni vad underbara ni är! Det värmer när "främlingar" erbjuder så mycket hjälp.


Men jag finns i Skaraborg.. :/
vad skönt det hade vart om ni alla fina människor fanns på några mils avstånd bara!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det senaste smset jag fick var att han tycker vi är för olika så det här funkar inte.. sen inte ett ord, inget svar.. bara sjalen på dörren.. så att han bara var omtänksam kånns inte så troligt.. är bara så märkligt att han helt plötsligt kommit på att vi är för olika när han innan tyckt att vi är lika..

Så var det med den drömprinsen... Vilken jävla skithög rent ut sagt, med tanke på vad du offrade för att ge er relation en chans.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Precis! Fan vad korkad jag var :banghead:

Jag trodde verkligen för första gången på länge verkligen gott om någon. Inte i mina vildaste fantasier kunde jag tro att det skulle sluta såhär.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Precis! Fan vad korkad jag var :banghead:

Jag trodde verkligen för första gången på länge verkligen gott om någon. Inte i mina vildaste fantasier kunde jag tro att det skulle sluta såhär.

<3 Så ledsen för din skull. Och så trött på idioter till killar.
En förklaring kan man ju kräva, i alla fall. Göra slut per SMS efter allt som varit, är han 15 år eller?

Om du orkar, gör klart, att han ska komma dit och prata med dig och bete sig som en vuxen, något annat accepterar du inte. Och har han det minsta råg i ryggen vill han väl det själv också.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Åh, kram på dig!! Har verkligen hoppats att det skulle bli så bra när jag följt denna tråden, och så visar han sig vara inte alls vad du, eller vi hoppats på :(
Vill verkligen uppmana dig att se till att få samtalshjälp genom det här, för någon att ventilera med är ofta guld värt! (Även om det finns många guldklimpar på buke!)

Du verkar vara så sjukt stark, och även jag skickar en stoooooooooor kram åt ditt håll!!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

<3 Så ledsen för din skull. Och så trött på idioter till killar.
En förklaring kan man ju kräva, i alla fall. Göra slut per SMS efter allt som varit, är han 15 år eller?

Om du orkar, gör klart, att han ska komma dit och prata med dig och bete sig som en vuxen, något annat accepterar du inte. Och har han det minsta råg i ryggen vill han väl det själv också.


<3
Ja eller hur.. är jag verkligen inte värd bättre?

Jag har försökt.. jag har försökt förklara i långa sms(eftersom han inte svarar när jag ringer) hur jag känner och hur jag tänker.. och att om han nu tycker att vi vart olika dom senaste två veckorna så behöver ju inte det betyda något, med alla jävla känslorstormar och hormoner som cirkulerat i min kropp så känner jag knappt igen mig själv.
Har bett honom att åtminstone prata med mig, men nä.. han verkar bara vilja avsluta det såhär för han svarar inte.. :(
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Åh, kram på dig!! Har verkligen hoppats att det skulle bli så bra när jag följt denna tråden, och så visar han sig vara inte alls vad du, eller vi hoppats på :(
Vill verkligen uppmana dig att se till att få samtalshjälp genom det här, för någon att ventilera med är ofta guld värt! (Även om det finns många guldklimpar på buke!)

Du verkar vara så sjukt stark, och även jag skickar en stoooooooooor kram åt ditt håll!!


Ja det är verkligen så skit så det finns inte.. Jag gjorde trots allt abort för VÅRAN skull, för att jag trodde att detta var värt en ärlig chans.. Jag har inte ångrat aborten och tror fortfarande att det var det enda rätta, speciellt som livet är nu.. Men ändå, tänk om...?

Ja jag hoppas att läkaren sjukskriver mig längre och att han ordinerar samtalsstöd.. för jag fixar inte det här utan någon som talar om för mig vad jag ska göra.

Känner mig verkligen allt annat än stark.. jag är så van vid att vara stark och är typen som säger "suck it up" till mig själv och går vidare. Vara sån här är så främmande och så långt ifrån den person jag är van vid att jag är.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Har bett honom att åtminstone prata med mig, men nä.. han verkar bara vilja avsluta det såhär för han svarar inte.. :(

Ja, en sån rishög vill du självklart inte ha i ditt fortsatta liv men fy vad du måste känna dig sviken och besviken, tom jag blir ju besviken fast det inte är mig han har gjort illa.

Att göra slut mitt i ditt nuvarande kaos och inte ens kunna se dig i ögonen är lägre än lågt, ärligt talat. Hans beslut har förmodligen ingenting med om ni är lika eller olika att göra, han blev skitskraj och fick klart för sig att du verkligen vill ha barn, det var inget han var ute efter så puh, han kom undan med blotta förskräckelsen och så skäms han och kan inte stå för det.

Eller så flammade det upp med exet när dottern hade en olycka. Om hon nu hade det. För tänk så lägligt det inträffade, mitt när du behövde honom som mest.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Ja, en sån rishög vill du självklart inte ha i ditt fortsatta liv men fy vad du måste känna dig sviken och besviken, tom jag blir ju besviken fast det inte är mig han har gjort illa.

Att göra slut mitt i ditt nuvarande kaos och inte ens kunna se dig i ögonen är lägre än lågt, ärligt talat. Hans beslut har förmodligen ingenting med om ni är lika eller olika att göra, han blev skitskraj och fick klart för sig att du verkligen vill ha barn, det var inget han var ute efter så puh, han kom undan med blotta förskräckelsen och så skäms han och kan inte stå för det.

Eller så flammade det upp med exet när dottern hade en olycka. Om hon nu hade det. För tänk så lägligt det inträffade, mitt när du behövde honom som mest.


Ja på ett sätt känner jag mig mer sviken/besviken nu än jag gjorde när min fd sambo lämnade mig för en annan för drygt 1 år sedan, som han dessutom haft vid sidan av i typ ett halvår..

Mm.. tycker nog att jag ÅTMINSTONE kunde förjtänat ett samtal.. undra vad han hade gjort om jag vart hemma när han lämnade sjalen? Eller om han ens lämnade den själv.. kanske hade skickat någon annan..


Det där med exet har faktiskt slagit mig flera ggr under dom här 2 veckorna.. ha dock skjutit det ifrån mig som nonsens.. kanske inte att han ljög om olyckan, men att dom fann varandra när dom tillsammans låg inne på sjukhuset.. :/
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Fy vad lågt av honom! Vilket kräk!
Önskar det fanns något vi kunde trösta dig med ...
Han har nog ljugit om många saker. Säkert var inte dottern skadad. Varför skulle han inte kunna ringa bara för det?
Båda föräldrarna får inta sova över på sjukhus. Möjligen i livets slutskede. Barn blir inte inlagda flera dagar för hjärnskakning. Och skulle de bli det så får garanterat inte båda sova över för en sådan småsak. Max en natt får en hjärnskakning sova över.
Du borde skicka ett svavelosande brev till den fega lögnaren. Han manipulerade dig säkert redan vid aborten . Jag tror som Lejonelle att hans intresse dognär leken blev allvar och han insåg att du var seriös .
Jaja, nu är det gjort kanske bra att du slapp dela vårdnad med en sån.
Kram, pm à om du vill prata på messenger eller skriva av dig mindre offentligt än här
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag är en sån godtrogen jävla skit rent ut sagt. För TROTS att allt ni skriver självklart är det vettiga och mest troliga.. så sitter jag här och tror att det inte är sån här han är, han måste må jätte dåligt som beter sig såhär.. för killen som var så jädra underbar genom allt med aborten kan inte bete sig såhär.. :banghead::banghead:




Är det helt seriöst så att man inte ens får ligga inne båda föräldrarna över en natt? Och kan det inte vara så att dom fick åka hem, men at hon blev sämre så dom fick åka in igen?
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 380
Senast: Anonymisten
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 851
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 040
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp