Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påminner mig om när jag skulle flyga till min bror, som bor i norra delen av Sverige. Helt säker på att jag satte mig vid rätt gate satt jag och väntade. Surfade väl lite på mobilen i väntan. Plötsligt hör jag mitt namn ropas upp och efterlysas. Då har de bytt gate utan att jag reagerat,Var i och för sig många människor inblandade men ändå typ det värsta jag varit med om. Jag och två vänner skulle resa från Melbourne till Dubai, för att därifrån ta ett flyg till Stockholm. Vi placerade oss en bit från gaten och äter lite. Plötsligt ropar de att boardingen i vår gate snart stänger och vi fattar ingenting för vårat plan ska inte gå än på ett tag men funderar inte så mycket utan hugger våra grejer och springer. Vi scannar våra biljetter men våra biljetter blir nekade. Eftersom planet ska gå om någon minut så skickar flygvärdinnorna bara på oss på planet ändå.
När vi sitter på våra platser i ett typ tomt flygplan, planet rullar mot startbanan och en flygvärdinna hälsar alla passagerare välkomna till flighten mot Singapore. Eeeh, paniken är ett faktum, vi ska INTE till Singapore. Vi kastar oss upp ur stolarna och gormar att vi är på fel plan.
Efter lite diskussion på klagglig engelska visar det sig att flighten vi skulle åkt med hade bytt gate, vilket vi inte hade sett, det var ju därför våra biljetter inte hade godkänts.
Tack och lov så hade flygbolaget en flight från Singapore till Dubai så vi skulle hinna med vårat nästa flyg som skulle ta oss till Stockholm igen. Snälla flygvärdinnor hjälpte oss att boka om och allt löst sig.P
Så har en släkting till mig också gjort. Du är inte ensam.Skulle tanka bilen men ställde mig på fel sida. Lösningen? Jag körde runt till andra sidan men det var ju fortfarande fel sida som var närmast pumpen
Den såg jag lite nu och då under mina år på bensinstation.Så har en släkting till mig också gjort. Du är inte ensam.
Ingen regelrätt tabbe, men en total knäpp i hjärnan drabbade mig häromdagen.
Jag satt i min parkerade bil, motorn var avstängd men jag startade tändningen för att trycka ner rutorna. Precis då började bilen rulla, som fan, rakt mot bilarna bakom. Jag fick fullständig PANIK. Jag hade ju inte startat bilen! Tryckte på bromsen, drog i växelspaken, handbromsen och vred på ratten men INGENTING hände, bilen bara rullade.
Efter alldeles för lång tid insåg jag att det var skåpbilen bredvid som körde iväg. Fy fan, jag vill inte veta hur jag såg ut i min förvirrade panik där bakom ratten i en parkerad bil.
Jag med sitter och garvar på jobbet!Jag skrattade så jag nästan avled första gången jag läste det och jag skrattar fortfarande lika mycket. På riktigt kan detta vara det roligaste jag har hört.
Och varför är det så himla roligt dåJag med sitter och garvar på jobbet!
Jag insåg idag på väg till jobbet att denna incident har lett till en hel rad nya "jag hoppas ingen såg"-stunder, eftersom jag nu hyser ytterst stor respekt för duvor. På nivån att jag idag på väg till jobbet hoppade till och ställde upp mig som en ninja när en duva plötsligt bestämde sig för att lämna sin lyktstolpe och flyga ner rakt framför mig. I efterhand insåg jag att fågeln var en god meter ifrån mig hela tiden, men för min morgontrötta hjärna kändes det som att den skulle flyga in i mig!Jag har blivit omkullflugen av ett gäng duvor en gång. Jag korsar ett ganska stort torg på väg till jobbet varje dag, och nämnda torg tenderar att dra till sig en hel del duvor. Det är alltid lite riskfyllt att röra sig där eftersom duvjäklarna titt som tätt bestämmer sig för att gräset nog är lite grönare på andra sidan torget ändå, och när de flyger så flyger de lågt - helt utan respekt för människor! Just detta hände när jag var ungefär halvvägs över torget en gång, och jag blev så rädd för svärmen av duvor som kom farandes att jag snubblade på mina egna fötter och trillade
Numera går jag runt torget om jag ser att där sitter en massa duvor.
Jag skrattade så jag nästan avled första gången jag läste det och jag skrattar fortfarande lika mycket. På riktigt kan detta vara det roligaste jag har hört.
Haha, jag bjuder på det! Så länge ingen (förhoppningsvis) såg mig så ...