Min papillon är med på kommunens nämndsammanträden. Han blir så rastlös när jag sitter och stirrar in i en skärm så jag måste ta upp honom famnen emellanåt.
Hittills har ingen kommenterat.
Klart ingen har gjort, alla vill se den söta hunden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min papillon är med på kommunens nämndsammanträden. Han blir så rastlös när jag sitter och stirrar in i en skärm så jag måste ta upp honom famnen emellanåt.
Fast du slår dig förhoppningsvis inte i ansiktet med hans leksakerMin papillon är med på kommunens nämndsammanträden. Han blir så rastlös när jag sitter och stirrar in i en skärm så jag måste ta upp honom famnen emellanåt.
Så roligt, kan se det framför migPinsammast möjligt hände häromdagen hemma.
Jag sitter och stickar på en rundstickningsmaskin som man vevar för hand i vanliga fall. Mannen har dock fixat en plastutskrift som man kan sätta på den batteridrivna borrmaskinen så kan man sitta och hålla och låta den gå av sig själv och bara trycka på knappen och köra.
Där sitter jag och kör med borrmaskinen och mannen står på alla fyra och ska byta ut grenkontakten på golvet. Han säger ”nu drar jag ut sladden” och så sneglar han upp på mig varpå jag stänger av borrmaskinen, lägger den på bordet och väntar. Han meddelar snällt när han är klar och jag tar upp den och kör igång igen.
Efter en minut kommer mannen på oss med den pinsamma sanningen.........den är ju batteridriven!! Varför i hela friden varnade han mig att han skulle dra ut sladden och varför trodde jag att det var det han skulle göra?
Alltså, det var länge sedan vi skrattade och kände oss så jävla korkade som just då!
Så roligt, kan se det framför mig
Haha, men det vore väl inte så pinsamt om någon såg? Skulle tro att det en och annan som är ljudkänslig gör så.Pga byggarbete på våningen under mig har jag öronproppar mesta delen av dagen hemma.
Idag skulle jag hämta ett paket och traskade iväg hemifrån. Går ut och ska korsa gatan och då märker jag att jag glömt ta ur öronpropparna. (Gula, syns väldigt väl).
Skyndar mig att ta ur dem och sätta i fickan.
Hoppas ingen såg.
Bra att ha en skäck! Finns knappast någon alls som är "målad" likadant som Skjöldur.Min mamma tog in sin shettis i stallet, ryktade och kratsade hovarna. Bar fram selen och började sela. Stannar upp och tittar på manen - som ligger åt fel håll. Selar snabbt av och går ut till hagen och byter shettis - till sin shettis.
Pga Corona hade jag knappt träffat kollegorna på 1,5år. Vi skulle iaf ses för att grilla, jag var höggravid, typ dagen innan bf. Satte på mig skorna och tog bilen dit.
Väl på plats frågar en om jag vet att jag har olika skor på mig
Det Hade jag såklart ingen aning om, som höggravid ser man ju knappt fötterna! Så jag hade gått runt med en röd och en lila sko i en timma utan att märka något
Hade det varit medvetet hade jag dock tagit några lite mer matchande skorEn del rockar sockor, andra rockar skor
Hade det varit medvetet hade jag dock tagit några lite mer matchande skor
Och av samma höjd! Den ena var typ 2cm högre sula än den andra!