Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tiggare bekymrar sig inte om sitt rykte, de bekymrar sig bara om att få in pengar.Är det bättre för tiggarna om de fular sig? ryktet blir inte bättre av det...tror inte det hjälper snarare stjälper, tyvärr!
Är det bättre för tiggarna om de fular sig? ryktet blir inte bättre av det...tror inte det hjälper snarare stjälper, tyvärr!
Först och främst har jag inte talat om marketing-strategier utan medmänsklighet. För det andra så tror jag att man inte riktigt sätter sig ner och lägger upp en strategi för att tiggare ska vara populärast på klotet 2020. De vill överleva helt enkelt.Är det bättre för tiggarna om de fular sig? ryktet blir inte bättre av det...tror inte det hjälper snarare stjälper, tyvärr!
@mandalaki ja isf är det mindre smart gjort av dom.
Ja här står det ofta äldre hemlösa (eller som bor på speciella hem) alkoholister och tigger. Försökte ge en sådan en brödlimpa när han stod och tiggde utanför Coop men den ville han inte ha för han fick mat på härbärget/hemmet han bodde på. Han ville ha pengar till sprit eller cigaretter antar jag. Efter det erbjuder jag ingen någonting.
Det gick inge vidare för dom på McDonalds direkt. Men dom kanske tjänar massor på att låtsas ge bort rosor.Tvärtom, faktiskt. Eftersom romer sålt rosor på det sättet så länge så betyder det att metoden funkar. I övrigt håller jag med niphredil.
Ljug inte. Du är säkert tiggare. Med smartphone och abonnemang med fri surf så att du kan vara på Buke hela dagarna när du sitter med din pappmugg.@sjoberga Förlåt . Det var inte meningen att vara så dum och lättlurad men jag är trots allt kvinna.
Ljug inte. Du är säkert tiggare. Med smartphone och abonnemang med fri surf så att du kan vara på Buke hela dagarna när du sitter med din pappmugg.
@sjoberga Förlåt . Det var inte meningen att vara så dum och lättlurad men jag är trots allt kvinna.
Oj, är du en sån där MAN? Ja men då förstår jag och lyssnar på en gång Ska återvända till spisen och börja föda lite barnVa! Och ens vågar diskutera politik och samhällsfrågor på ett öppet forum? Tillbaka till spisen och stek pannkakor! Sådana här fasoner vill vi minsann inte veta av i vårt framtida, nationalistiskt renare, och mer inavlade Sverige.
Va! Och ens vågar diskutera politik och samhällsfrågor på ett öppet forum? Tillbaka till spisen och stek pannkakor! Sådana här fasoner vill vi minsann inte veta av i vårt framtida, nationalistiskt renare, och mer inavlade Sverige.
Ps. Endast helsvenska, bra barn såklart.
"Är det moraliskt fel att vara otrogen om man är det för att bevara vår svenska ras?"Haha, jag ser en otrohetstråd in the making