Det här med gästlista till fest..

Jag räknar alltid kallt med att många tackar nej. Även om de tackar ja från första början så är det alltid någon som kommer att få ett sent förhinder pga sjukdom eller annat, så sådana där saker löser sig alltid.

Jag är dock en person som tycker att the more the merrier är filisofin på större evenemang och en 30-årsfest är för mig ett större arrangemang. Känner jag inte någons sambo är det ett ypperligt tillfälle att faktiskt lära känna den personen lite bättre. Jag tänker att man aldrig kan känna för många människor. Och jag vill ju känna mina vänners partners! De är ju en del i mina vänners liv precis som jag är och det vore märkligt att vara helt ointresserad i mina vänners partners.
 
Och jag vill ju känna mina vänners partners! De är ju en del i mina vänners liv precis som jag är och det vore märkligt att vara helt ointresserad i mina vänners partners.

Jag håller helt med i sak! Nackdelen dock om man lär känna vännernas partners och de visar sig vara outhärdliga, om det sedan förväntas att man SKA bjuda in dem till alla framtida evenemang, små som stora. Men lyckligtvis händer det ju inte så ofta att det känns så.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 312
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 478
Senast: Pratsch
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 214
Senast: Emtherlia
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 505
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp