Tror hon har någonstans mellan 3-5 mm, så det är ganska litet Typ 2 eller 3 töjningar.Tack! Så smart! Vet du hur många mm din kompis har?
MVH allergisk mot allt nuförtiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror hon har någonstans mellan 3-5 mm, så det är ganska litet Typ 2 eller 3 töjningar.Tack! Så smart! Vet du hur många mm din kompis har?
MVH allergisk mot allt nuförtiden
Det gör det ju svårt att snorta i a f.Man kan tydligen töja piercingar i näsvingen också...
Det gör det ju svårt att snorta i a f.
Och intressant att snyta sig.
Drog ett 12-mmhål ihop sig till storlek för vanligt örhänge alltså? Oj!
Man kan tydligen töja piercingar i näsvingen också...
Man kan tydligen töja piercingar i näsvingen också...
Även sett bilder på töjda septum (vilket jag har men knappt synbart) då jag inte har extremt), töjda piercingar i penis, yttre blygdläppar, kinder..
Han på bild har även töjd underläpp (den stora svarta pluggen)..
Jag såg några andra bilder på töjda underläppar(och kinder!), lite läbbigt när man ser tänderna genom hålet..
Osmidigt när man är förkyld och nyser...Man kan tydligen töja piercingar i näsvingen också...
När jag var som mest insatt i bodymod och dess värld som kom jag "över" forum som också hade extrem bodymodification. Finns de som avlägsnar kroppsdelar (ben, arm, könsorgan) för de känner att delen inte tillhör deras kropp.
En studio i Sverige fick förfrågan av en om piercaren ville ta en borr och borra honom mellan ögonen (vilket piercaren inte ställde upp på).
Det där med att avlägsna kroppsdelar som man inte känner hör till kroppen har ju en diagnos, apotemnofili. Så jag skulle nog känna att det nog egentligen inte tillhör bodymod även om det yttrar sig genom just det?
Hur tänker man om man vill borra hål i skallbenet?
Grejen är väl att man tycker att det är fint. Jag var 17 när jag började töja och det är 10 år sen nu, jag tänker inte på mina örsnibbar som töjda för jag har ju vant mig och det är bara såhär jag ser ut. Tråkigt om det väcker obehag hos folk men inget jag bryr mig om. Jag har 18 mm och vissa ser inte ens att jag töjt utan tror att jag har stora runda örhängen bara.