Det finns inga hingstar till mitt ena avelssto i år...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare clownen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 211
  • Visningar Visningar 20 233
Sv: Det finns inga hingstar till mitt ena avelssto i år...

Nej efter mycket vändande och vridande på mina tankar och funderingar och rådfrågningar från er :-) så är dem mest aktuella kandidaterna nu för tillfället Clinton (e. Carolus) och Carland mest aktuella...

Ett par av dem tidigare hinstarna har fallit bort då man inte rabatterar meriterade ston ;)

Senast ändrad av en moderator:

Tror inte Chirlon är särskilt attraktiv i det här fallet.

Av Clinton och Carland så hade jag valt Clinton. Tror mkt på Carland men man vet mer vad Clinton lämnat!

Nej efter mycket vändande och vridande på mina tankar och funderingar och rådfrågningar från er :-) så är dem mest aktuella kandidaterna nu för tillfället Clinton (e. Carolus) och Carland mest aktuella...

Ett par av dem tidigare hinstarna har fallit bort då man inte rabatterar meriterade ston ;)

det var roligt att höra att importören av Clinton lämnar prestationsrabatt!!!Vad jag vet kostar han 1000 eur i Tyskland.

det var roligt att höra att importören av Clinton lämnar prestationsrabatt!!!Vad jag vet kostar han 1000 eur i Tyskland.
Jag har väl inte sagt att han har lämnat prestationsrabatt?!

Jag har väl inte sagt att han har lämnat prestationsrabatt?!

Du ratade andra alternativ därför att de inte lämnade prest.rabattskrev du......det går bra att beställa direkt från stationen i Tyskland oxå.

Du ratade andra alternativ därför att de inte lämnade prest.rabattskrev du......det går bra att beställa direkt från stationen i Tyskland oxå.
Nej du tolakr svaret fel!

Ett par av dem tidigare hinstarna har fallit bort då man inte rabatterar meriterade ston
"Ett par" skall inte tolkas som alla...en del av dem har fallit bort av att man inte lämnar prestationsrabatt anra har fallit bort av andra orsaker ;)

Nu har jag en kanske dum fråga , men menar ni Eklundas Clinton eller Ängagårdens ? (Den heter iof Clinton 1.)

Japp jag såg honom. Vad har du för sto som du funderar på honom till?

Ett riktigt fint Holsteiner sto.Det blir linjeavel på Ramiro.
Har föl sedan tidigare e Radiator som jag är mkt nöjd med,dock inte e samma sto.Rs avkommor hade enl FN vunnit drygt 74,000eur-07Det verkar somde kommer på allvar nu,Carisma plac-S-dressyr!!Carems möderne är riktigt toppat holsteiner,mamman var reservchampion i stofinalen i Elmshorn som 3åring med 9 rakt igenom och 8 på hoppning,pratade med MÖ som tävlat henne och nu kommer att fortsätta med C.

Ändrar lite här....

Ett riktigt fint Holsteiner sto.Det blir linjeavel på Ramiro.
Har föl sedan tidigare e Radiator som jag är mkt nöjd med,dock inte e samma sto.Rs avkommor hade enl FN vunnit drygt 74,000eur-07Det verkar somde kommer på allvar nu,Carisma plac-S-dressyr!!Carems möderne är riktigt toppat holsteiner,mamman var reservchampion i stofinalen i Elmshorn som 3åring med 9 rakt igenom och 8 på hoppning,pratade med MÖ som tävlat henne och nu kommer att fortsätta med C.
Jag tror att jag vet vem du är :D Lycka till med dina betäckningar!

Fick inget rakt svar, så jag antar att Carano inte var intressant? (eller du kanske missade det inlägget?)

Fick inget rakt svar, så jag antar att Carano inte var intressant? (eller du kanske missade det inlägget?)
Förlåt att jag inte svarat. Nej Carano är inte en kandidat till henne. Tack för förslaget!

Liknande trådar

Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 377
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 397
Avel Har funderat på att köpa ett sto till i avel tills nästa år, och ev. så kommer jag få låna kompisens sto nästa säsong. Stoet är E...
Svar
3
· Visningar
1 298
Senast: Cutie
·
Avel Inspirerad av tråden om de nya ELIT hingstarna i Trakehner Verband började jag fundera på när det kan vara dags för ASVH att utnämna en...
Svar
1
· Visningar
2 055
Senast: sona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka