Det finns inga hingstar till mitt ena avelssto i år...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare clownen
  • Startdatum Startdatum
Sv: Det finns inga hingstar till mitt ena avelssto i år...

Han kan nog iofs funka för hoppavel, med tanke på stammen och sina egna bruksprovsresultat...

Fast ingen utpräglad hopphingst, förståss.

Tack, det var så jag också tänkte:smirk:
Han har ju lämnat La Mer som finns i Danmark nu. Hon går Grand Prix hoppning med fina resultat...

Måste bara få försvara San Brasil en del , då jag har lite bakgrundsinfo. Hannoverförbundet betalar inget för att någon skall tävla deras hästar, och han har lämnat en hel del mkt bra i tyskland. Han är ju sedan tävlad en del av Lotta S och har gått mkt bra int.nat. Men alla får tycka vad dom vill självklart. sedan såg jag att någon funderade på transport för Diarado....jag är klart intresserad om det finns fler, :)

vad har du för blod i henne?

Varför inte prova Eklundas nya förmåga Fantasi?!? Eller Clinton

//..........// sedan såg jag att någon funderade på transport för Diarado....jag är klart intresserad om det finns fler, :)
Jag har redan hört mig för om honom och dem skickar inte på honom i år fick jag till svar - däremot så var jag välkommen ner till Tyskland att betäcka henne på plats med honom. Detta tackade jag nej till då hon är dräktig och jag inte vill transportera ett föl till och från Tyskland. :cool:

Varför inte prova Eklundas nya förmåga Fantasi?!? Eller Clinton
Fantasi är för ung för henne då jag ännu inte vet vad hon nedärver. Clinton är jag intresserad av fast då Klosterhofs...

Du har ju även Numero Uno.......han finns ju hos Heliotrop, lämnar bra...men inte Lupicor bara han är väl efter Lux Z =lång rygg, Clinton är också kanon, men vad jag inte förstår är varför han heter I hos klosterhof men II hos Paul S och där är billigare?!?! Är ju samma stam ålder mm?????skall betäcka själv med honom iår om det går enl.plan

Senast ändrad av en moderator:

Du har ju även Numero Uno.......han finns ju hos Heliotrop, lämnar bra...men inte Lupicor bara han är väl efter Lux Z =lång rygg
Jag har reda bestämt mig för Hip Hop till henne.

Däremot så gillar jag Numero Uno.

Clinton II som är hos P.S är helbror till Clinton I :idea: det är inte samma häst därav olika pris

Ngn som har erfarenhet av Numero Uno? han har ju mycket ungt i utlandet som nu visar framfötterna ordentligt, funderar starkt på honom till mitt Silvio I sto jag har där nere...

Senast ändrad av en moderator:

Clinton II som är hos P.S är helbror till Clinton I :idea: det är inte samma häst därav olika pris

Ngn som har erfarenhet av Numero Uno? han har ju mycket ungt i utlandet som nu visar framfötterna ordentligt, funderar starkt på honom till mitt Silvio I sto jag har där nere...

:DSorry är man blind så är man,har sett det, har tyvärr inte sett så mkt numero uno avk. Har själv planer på Diamant de Semilly till ett av våra tyska ston, han är bara för underbar!!

Liknande trådar

Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 377
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 396
Avel Har funderat på att köpa ett sto till i avel tills nästa år, och ev. så kommer jag få låna kompisens sto nästa säsong. Stoet är E...
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: Cutie
·
Avel Inspirerad av tråden om de nya ELIT hingstarna i Trakehner Verband började jag fundera på när det kan vara dags för ASVH att utnämna en...
Svar
1
· Visningar
2 051
Senast: sona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka