Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du klickar på mitt namn och sedan så klickar du på skicka PMHur skickar man pm?
Håller med om att jag inte sett Briar som en attraktiv till ditt sto.
Kolla upp San Brasil, kunde vara riktigt intressant!
Empire är jättefin! Men jag undrar hur stort han förärver sig? Är ju väldigt lätt och ädel i typen samt inte så stor...
Stalypso är läcker.Till ts:är det ett Acaciosto så kanske du tyckte att Stalypso som jag föreslog blev för mycket Cor de la Bryere? Den andre jag föreslog, Cosmeo, ser iaf läcker ut och har bra siffror. Han ska visas i Herning vad jag har förstått.
Intresselistan:
Briar
Irco Mena
Hip Hop
Eurocommerce Berlin
Jaguar Mail
(Chairman la Silla)
Hennes exteriör kräver att ryggen inte får vara lång på hingsten. Han måste ha en bra överlinje! Bakbenen måste vara också vara korrekta. Jag vill dessutom att hingsten har bra gångarter - 8 mässiga. Han skall hoppa som och har en jättebra ridbarhet. Hingsten måste dessutom vara intressant att få en godkänd son till.
Nej och det är det som är problemet och anledningen till att jag startade tråden. Det finns ingen hingst som uppfyller alla mina önskemål till 100%På din lista så känns väl ingen direkt passande efter det du skrev i ditt första inlägg.
Han är helt klart intressant och dyr ! Jag skall kolla upp honom nere i Tyskland.Vad säger du om Chacco-Blue??
Nej du har helt rätt han kostar 1250 kronor och sedan en dosavgift på 600 euro.Va var det inte 12000 i bokning? Jag måste kolla...![]()
Vilket förslag har jag missat?Hmmm.jag fick inte ens ett svar på mitt förslag så jag antar att du bara fnös
Ja det är Elin som tar in.
Nu såg jag sorry. Trodde det var till någon annan och uppafattade inte att det var till mig...Däremot så fnyser jag aldrig till någons förslag. Skulle jag göra det så vore det oförskämt av mig att fråga efter förslag.Vilket förslag har jag missat?