C
clownen
Sv: Det finns inga hingstar till mitt ena avelssto i år...
Nej han är inte intressant!
Nej han är inte intressant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!! Det står nu mellan honom o Empire. Någon som sett många avkommor av Hip Hop? Vad ger han i typ?
Är hans äldsta 3?
Jag med!! Det står nu mellan honom o Empire. Någon som sett många avkommor av Hip Hop? Vad ger han i typ?
Är hans äldsta 3?
Troligtvis! men på ett så fint sto som TS har känns det onödigt att chansa på en sån gammal hingst som inte förärvt sig i hoppning...Det finns mkt Bättre och Modernare hingstar med MKT mer intressant blod i kombination med detta Cortez-sto...
Det stämmer att det är ett Acaciosto som tråden handlar om. Hon är ue. Landgraf - Maesotse xx. Cortez stoet jag hade är sålt.Det är inget Cortez sto det handlar om (antar att det är Acacio stoet om du går in på clownens hemsida)
Ursäkta! Hjärnsläpp, läste på Askös hemsida och associerade genast till cortez, ja,se hur det kan bli. Våran klass på Flyinge red in High Times, samt hennes dotter high Speed e. Electro...Sett många föl i flera generationer u. Highness, samt ridit flera av dom.