Det börjar dra ihop sig...

Det värsta med att sitta och läsa den där trådjäkeln såhär en decembergrå måndag med en hel hög kursböcker framför mig som bör läsas, är att min egen tramsometer slår i taket. Känner ett trängande behov att kapa första bästa tråd smyga sig på...

...till årsskiftet och då undrar jag - vilken är er Bukehöjdpunkt i år?

För min del är det @mandalaki s limerick i snuskpoesitråden, eller Bra vän är kåt som det officiella namnet var, samt allt annat däri. Jag är bara ledsen att jag ännu inte har hunnit skriva romanen Sextio nyanser av kineser.

Bra vän är kåt var ju helt fantastisk! Läste den på jobbet och gjorde mitt allra bästa för att inte börja skratta rakt ut.

...till årsskiftet och då undrar jag - vilken är er Bukehöjdpunkt i år?

För min del är det @mandalaki s limerick i snuskpoesitråden, eller Bra vän är kåt som det officiella namnet var, samt allt annat däri. Jag är bara ledsen att jag ännu inte har hunnit skriva romanen Sextio nyanser av kineser.

En tråd om ett mord (om hurvida ryttarinnan var bukefalist) som spårade ut. Även om det naturligtvis är en mycket sorglig historia, så vart tråden kul läsning.

Ja, "renoveringen" är helt klart årets lyft :up:.

Och nu har det väl lugnat sig, men känslostormarna kring densamma tyckte jag var ganska underhållande. "Nu är Buke förstört!!!!!". Nån hatade de nya smileysarna så till den milda grad att hen sparade ner de gamla och envist klistrade in dem i inläggen.

Praktexempel på att förändring är skitläskigt.

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 721
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 691
Senast: Saeta
·
  • Låst
Övr. Barn Jag deppar ihop snart Ingenting jag gör verkar vara rätt längre,har på väldigt kort tid gått upp och ner hela tiden i humöret,ner när...
Svar
17
· Visningar
1 554
Senast: maiagull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka