Det värsta med att sitta och läsa den där trådjäkeln såhär en decembergrå måndag med en hel hög kursböcker framför mig som bör läsas, är att min egen tramsometer slår i taket. Känner ett trängande behov att kapa första bästa tråd smyga sig på...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...till årsskiftet och då undrar jag - vilken är er Bukehöjdpunkt i år?
För min del är det @mandalaki s limerick i snuskpoesitråden, eller Bra vän är kåt som det officiella namnet var, samt allt annat däri. Jag är bara ledsen att jag ännu inte har hunnit skriva romanen Sextio nyanser av kineser.
Nu tycker jag du är onödigt elak mot TS i den trådenTrots allt underhållande trams på senior måste jag säga att den här tråden på hund är det roligaste jag har läst på buke i år.
Min reaktion när jag läste den:
1. Omplacera? Katt?
2. Jaha, nu fattar jag, TS tror att katten och hunden... ja, ja det är ett troll.
3. Det är INTE ett troll!
4.
Trots allt underhållande trams på senior måste jag säga att den här tråden på hund är det roligaste jag har läst på buke i år.
1. Omplacera? Katt?
2. Jaha, nu fattar jag, TS tror att katten och hunden... ja, ja det är ett troll.
4.
Jag hade missat den! Fantastisk trådstart
Jag fattar att det är lätt att ta miste på analsäcks och analsex om man inte ser det i text. Men att göra den eh... dramatiska kopplingen från det... stackars kisse som blev anklagad för att vara pervers!Åh jag dör, hade inte heller sett den Analsexinflammation
Jag dör.Trots allt underhållande trams på senior måste jag säga att den här tråden på hund är det roligaste jag har läst på buke i år.
1. Omplacera? Katt?
4.
...till årsskiftet och då undrar jag - vilken är er Bukehöjdpunkt i år?
För min del är det @mandalaki s limerick i snuskpoesitråden, eller Bra vän är kåt som det officiella namnet var, samt allt annat däri. Jag är bara ledsen att jag ännu inte har hunnit skriva romanen Sextio nyanser av kineser.
länk?En tråd om ett mord (om hurvida ryttarinnan var bukefalist) som spårade ut. Även om det naturligtvis är en mycket sorglig historia, så vart tråden kul läsning.
@Hyacinth
Orimligt att du på 75 sidor inte fick ett enda rimligt tips om bra byrror.
Misstänker lobbyverksamhet.