Det börjar dra ihop sig...

Anna

Trådstartare
...till årsskiftet och då undrar jag - vilken är er Bukehöjdpunkt i år?

För min del är det @mandalaki s limerick i snuskpoesitråden, eller Bra vän är kåt som det officiella namnet var, samt allt annat däri. Jag är bara ledsen att jag ännu inte har hunnit skriva romanen Sextio nyanser av kineser.

Instämmer med dig @Anna men tycker nog hela den tråden var ett mästerverk. Jag har för mig att det spårade ur vid inlägg 7 (var det @Lillgrådis måntro?) och sedan blev det magnifikt. Jag tycker fortfarande lite synd om TS.

Byta avatar-tråden var rätt kul också även om det var lite lätt förvirrande (tror vi var tre med min avatar samtidigt ett tag :cautious:).

Instämmer med dig @Anna men tycker nog hela den tråden var ett mästerverk. Jag har för mig att det spårade ur vid inlägg 7 (var det @Lillgrådis måntro?) och sedan blev det magnifikt. Jag tycker fortfarande lite synd om TS.

Byta avatar-tråden var rätt kul också även om det var lite lätt förvirrande (tror vi var tre med min avatar samtidigt ett tag :cautious:).

Jag tycker också synd om TS, det var en riktigt strålande urspårning. Men så fruktansvärt rolig. Jag vet att jag har berättat tidigare om att mamma kom och hämtade mig utevistelse bushen och trodde att jag hade blivit slagen - nädå, det var bara mascaran som hade runnit. Så till den milda grad.

Bra vän är kåt är helt klart vinnaren för mig, hela tråden!

(@Gabbi jag letade reda på den och länkade till den i mitt andra inlägg i "Goda rim för onda klappar"-tråden häromdan, annars tror jag tråden verkligen hette just "Bra vän är kåt" så den borde vara lätt att hitta!)

Bra vän är kåt är helt klart vinnaren för mig, hela tråden!

(@Gabbi jag letade reda på den och länkade till den i mitt andra inlägg i "Goda rim för onda klappar"-tråden häromdan, annars tror jag tråden verkligen hette just "Bra vän är kåt" så den borde vara lätt att hitta!)

Nä. Sökningen påstår att det är för vanliga och korta ord :cautious:

:rofl:

"Bra vän är kåt" var en härligt bukebisarr tråd. Men det är inte den jag kommer att minnas från detta år.

För min del är det @mandalaki s limerick i snuskpoesitråden, eller Bra vän är kåt som det officiella namnet var, samt allt annat däri. Jag är bara ledsen att jag ännu inte har hunnit skriva romanen Sextio nyanser av kineser.

Jag håller med dig rakt av. Den tråden är en av få som fått mig att gråta av skratt. Vill minnas att även @Philosophia knåpade ihop ett oförglömligt alster.

Jag vill ge ett hedersomnämnande till @Hyacinth i den här tråden, vet inte om jag var på väldigt fnissigt humör när jag läste den, men hennes kommentar gjorde min morgon!

http://www.bukefalos.com/threads/kanin-present.1287421/

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 721
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 691
Senast: Saeta
·
  • Låst
Övr. Barn Jag deppar ihop snart Ingenting jag gör verkar vara rätt längre,har på väldigt kort tid gått upp och ner hela tiden i humöret,ner när...
Svar
17
· Visningar
1 554
Senast: maiagull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka