Sv: Det blir bättre
Vilket driv! Imponerande. Välkommen tillbaka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har fått hjälp att börja ta tag i att återanskaffa busskortet. Behöver ögonläkarundersökning, läkarundersöknig samt en första hjälpen kurs på 16 timmar. Det går framåt! Sen är det ytterligare någon test som ska göras som tar hela dagen. Reaktionstest.
Det går bättre! Helgen kommer att bli tung eftersom vi ska på tävling med dottern då och sova borta.
Har fått hjälp att börja ta tag i att återanskaffa busskortet. Behöver ögonläkarundersökning, läkarundersöknig samt en första hjälpen kurs på 16 timmar. Det går framåt! Sen är det ytterligare någon test som ska göras som tar hela dagen. Reaktionstest.
Jag har en bra hjälp här i hemmet just nu som har gjort att det gått framåt så mycket.
Nu måste vi istället gå på klubbens julfest, men det är ju en enkel sak i jämförelse med att vara iväg över en hel helg. Men eftersom ingen ännu vet att vi är separerade så blir det avigt tycker jag. Om jag får en direkt fråga, vad svarar jag då? Har redan fått frågan om min man är hemma när det har gällt lite praktiska saker med dottern och jag har svävat lite och sagt att han jobbar. Men jag behöver ju inte skydda honom. Men jag har inget sagt ännu.
Och nu försöker jag komma överrens om när och hur dottern ska träffa pappan. Han kräver att hon ska sova över annars kan han inte träffa dottern. Den nya kvinnan bor i nästa by, 10 minuters resväg. Dottern vill inte sova över. Så nu är jag skurken som vill skydda dottern eftersom hon har en del goda skäl till att inte vilja sova över där.
Och jag inser att det här bara är början. Jag har redan sett en del nya otrevliga sidor hos karln. Vi är så olika när det gäller dottern.
Och nu försöker jag komma överrens om när och hur dottern ska träffa pappan. Han kräver att hon ska sova över annars kan han inte träffa dottern. Den nya kvinnan bor i nästa by, 10 minuters resväg. Dottern vill inte sova över. Så nu är jag skurken som vill skydda dottern eftersom hon har en del goda skäl till att inte vilja sova över där.
Och jag inser att det här bara är början. Jag har redan sett en del nya otrevliga sidor hos karln. Vi är så olika när det gäller dottern.
Om jag får en direkt fråga, vad svarar jag då?