Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Ha ha ha! Vilken rolig liknelse och du har rätt. Han ser inte klok ut stackarn. Hoppas att han är ok i benen, jag har inte hängt med, hade han fått "en ny omgång" med spatten?Visst är fullpälsad islandshäst med benlindor bland det fulaste som finns?
Påminner mig om Faun'en i Narnia-filmen....
Ja! Ha ha ha! Vilken rolig liknelse och du har rätt. Han ser inte klok ut stackarn. Hoppas att han är ok i benen, jag har inte hängt med, hade han fått "en ny omgång" med spatten?
Beklagar förlusten av missen.
kl på det
Ang katter så söker katthem m fl katter som kan få bo i stall som stallkatter.... det är så himla trist med katter som slängs ut utan värde...Så ni som har möjlighet hjälpa till ge några katter ett värdigare hem, gör det!
Före vi skaffade Rut o Linus så undersökte jag det här med att rädda från katthem. Men det föll för min del på katthemmens avtal, de är alldeles för uppstyrda -jag vill få göra vad jag vill med mina djur. Vill inte behöva be om lov för att avliva t.ex. Eller behöva uppvisa veterinärintyg på avlivning om det görs utan katthemmets "lov". Jag vill iaf inte vara låst o inte få göra vad jag anser bäst!