Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min fallpunkt för denne man var när jag red privatlektion och han tittar på min häst, den hästen som alla hade talat om för mig att var både var galen och ett hopplöst fall, och säger "fin häst, mjukt riden, rörelser över medel, bra vilja.... men... LITE för mycket EGEN vilja"
Tänk er att orden "mycket egen vilja" låter så mycket bättre i en förtvivlad ryttares hjärta än "din häst är hopplös och galen"( även om det var det sistnämnda han menade så var det inte det han sa ) jag for därifrån med tårar av lycka över att min största idol inte sa att min häst var galen och hopplös vilket jag är helt övertygad om att han inte skulle ha tvekat att säga om det verkligen var en omöjlig häst för då har han antagligen inte velat haft tillbaka oss dit
Sånt gillar jag, man kan förstöra eller stötta så otroligt mycket genom att välja sina ord. Jag uppskattar ärlighet och raka puckar, men man kan ju säga sanningen på så olika sätt. Här sa han ju vad han tyckte utan att lägga en värdering i det egentligen. Sånt gillar jag, låt min tycka vad jag tycker så länge vi ser på samma fakta.
Gimlan!! Jag rider regelbundet hos Gummi, och var där igår. Jag tror minsann att jag såg din lilla häst kika fram över boxdörren! Hon var minsann en riktig sötnos!