Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-27,5 grader ute brrrrrrrrrrrrr
Jag menade kraftfoderburkar man har maten i det är väl kasnske mest de som har hästarna installade som har sånt. När min gick p ålösdrift fick hon mat i krubba i en box medans man plockade undan efter sig sen fick hon gå ut=)
Spännande!!
Imorgon kommer vi upp och kikar. Jag tycker han rider så snyggt, ser alltid så avslappnat och harmoniskt, men ändå så himla flott. Tycker han bara glider runt Ska bli superkul att se honom live, och er med för den delen.
Vill du dela med dig av något särskilt som ni fick att träna/tänka på?
Nr 1: Hur stor är du? Hästen är ju ganska normalstor så det är väl en stor chans att hon inte alls är för liten?
Nr 2: Visste du att hon var tjuvbetäckt? Varför ultraljudade du isåfall inte? Abortspruta? För ÄR hon dräktig så ska hon ju få rätt förberedelser i form av mat och liknande, och du måste ju veta ungefär när hon ska föla? Dessutom är det ju en j*kla blandning, vad ska du göra med den?
Tyvärr är det väl inte jättelätt att hitta VETTIGA hem åt sådana korsningar.
För att kunna sätta ett pris på henne måste man veta mer än att hon är välriden. Stam? Gång? Uppställningsbild?
Är hon importerad eller svenskfödd? (Tänkte på eksemet).
Tyvärr drar eksem ner mycket på priset.
Inte alls konstigt med eksem på svenskfödd, har man eksem hos sto eller hingst så kommer det som ett brev på posten. Eller så finns det en ovanligt hög disposition i något led som gett eksem på denna häst.