Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag röstar för Darth Vader, Darkwing Duck och Dumbo om det blir tre brorsor @Voff
Humm...inga vidare namn att ropa duÅh jag röstar för Darth Vader, Darkwing Duck och Dumbo om det blir tre brorsor @Voff
Vadde, Duckan, Dumbo! Se, inga större problemHumm...inga vidare namn att ropa du
Don Corleone
Dark Knight
Donnie Darko
Dude where's my car
Dinga-Linga Lena
Dansa Pausa
Duracellkaninen
Den siste samurajen
Se, namnen @Killaloe skrev är jättelätta att ropa.
Precis!Se, namnen @Killaloe skrev är jättelätta att ropa.
Japp, det vet jag en som kallar sin hund med det namnet.Precis!
Och vill en inte kalla hunden för Vaddan utan hålla sig till bokstaven D så får det ju bli Darthan!
John Wayne kallades ju Duke efter hunden han hade som liten. Big Duke hette hunden som var en airedaleHaha...nä, det finns på sambons sida med
Duke har föresten varit uppe på förslag.
Det är ju lite pondus i namnet. Vill gärna att namnen ska ha det, iaf hannamnen. Och de ska vara användbara.John Wayne kallades ju Duke efter hunden han hade som liten. Big Duke hette hunden som var en airedale
Passar finfint på en schäfer också
Det är ju lite pondus i namnet. Vill gärna att namnen ska ha det, iaf hannamnen. Och de ska vara användbara.
När vi kommer till P-kullen får det bli en Pondus
Eller nääää...låter som Pontus. Det är en ponny för mig.
Dumbledodelidoo?? Det märks att du inte brukar ropa på en hund 10 ggr om dagen@Voff
Dartanjang
Drasut
Datsun
Dodge
Daimler
Daim
Diesel
Dumbledore
Darjeeling
Dacia
Dot/Dottie
Drajja
Decca
Delilah
Demi
Duchesse
Gå och bajsa va och försök vara lite seriösDon Corleone
Dark Knight
Donnie Darko
Dude where's my car
Dinga-Linga Lena
Dansa Pausa
Duracellkaninen
Den siste samurajen
Se, namnen @Killaloe skrev är jättelätta att ropa.
Jag var ju lite seriös. Dark Knight - Batman.Gå och bajsa va och försök vara lite seriös