Va? Är det? Aldrig hört.Dragg? Är du serös? Det är slang för kuken på Bohuslänska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? Är det? Aldrig hört.Dragg? Är du serös? Det är slang för kuken på Bohuslänska
Purex....laxermedel@Voff
Durex ffs
Men det är ju inte på D.Purex....laxermedel
Jag vet vad dritt är, men kunde inte låta bli att ta med detDritt betyder skit på Bohuslänska och vissa Norska dialekter så med tanke på var vi bor passar jag på det.
Dakka gillade jag!
Purex....laxermedel
Självklart!Ignorerar du mig
Jag är värmlänning, ungefär samma sak.
Jag är också från Karlstad och nej, jag tycker inte heller det är samma sak, men det finns de från östra sidan som tycker det, plus att jag i regel förstår norrmän betydligt bättre än många från östkusten.Haha, jag tycker inte mitt sätt att prata likar norskan alls (från Karlstad), men mamma är Ekshäring och det är ju en helt annan historia ja...
Jag är också från Karlstad och nej, jag tycker inte heller det är samma sak, men det finns de från östra sidan som tycker det, plus att jag i regel förstår norrmän betydligt bättre än många från östkusten.
(Säg inget till Voff, men mitt uttalande var ju främst för att hon skulle förstå att alla namn jag föreslagit funkar utmärkt i Norge )
Humm.....låter som passande namn för de två mardrömmarna vi redan harDrägg och Döden
Humm.....låter som passande namn för de två mardrömmarna vi redan har
Diger-Döden ifall det behövs dubbelnamn
Då får du använda dem
Döden, Drutten och Dagobert vore ju läckert
Diger-Döden ifall det behövs dubbelnamn
Bäst för dig för jag hade minsann massa bra namnförslag och hade dessutmo taggat dig! men du hatar nog migSjälvklart!
Neeeeej....
Jag jobbar så jag skrollar lite löst bara. Ska örfila mig själv här en stund nu så jag blir mer uppmärksam
heartBäst för dig för jag hade minsann massa bra namnförslag och hade dessutmo taggat dig! men du hatar nog mig