Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fäfer, bruksvarianten.@Voff, vad är det för ras du föder upp?
Drummel Låter nog bra på både svenska och norskaEtt hannamn får gärna låta bra på Norska (Bergen där de har en speciell dialekt). Hunden är tänkt som räddningshund så ett lätt och rappt namn att använda.
Nu är detta iofs bara stamtavlenamn så folk kan ju ändå döpa om dom men endast tre hundar har fått nya namn vilket är kul.
Ni är ju helt värdelösa på detta i den här trådenDrummel Låter nog bra på både svenska och norska
Ett hannamn får gärna låta bra på Norska (Bergen där de har en speciell dialekt). Hunden är tänkt som räddningshund så ett lätt och rappt namn att använda.
Nu är detta iofs bara stamtavlenamn så folk kan ju ändå döpa om dom men endast tre hundar har fått nya namn vilket är kul.
Vänta bara till @Hyacinth kommer....
Jag är värmlänning, ungefär samma sak.Ett hannamn får gärna låta bra på Norska (Bergen där de har en speciell dialekt). Hunden är tänkt som räddningshund så ett lätt och rappt namn att använda.
Dag-Otto? Dagny?Här håller vi på och skrapar ihop namn till kommande kull.
Hittills har vi fått fram på förslag:
Dalton
Decko
Dexter
Darro
Dahlia
Drilla
Dyrka
Dosa
En valpköpare som köpte ur förra kullen med ska få välja namn själv, bara de håller sig till rätt bokstav.
Ett hannamn får gärna låta bra på Norska (Bergen där de har en speciell dialekt). Hunden är tänkt som räddningshund så ett lätt och rappt namn att använda.
Dyrk gillar jag eller DraggEtt hannamn får gärna låta bra på Norska (Bergen där de har en speciell dialekt). Hunden är tänkt som räddningshund så ett lätt och rappt namn att använda.
Dyrk gillar jag eller Dragg
Eller Drägg?
Ni är ju helt värdelösa på detta i den här tråden
Dragg? Är du serös? Det är slang för kuken på BohuslänskaDyrk gillar jag eller Dragg
Dritt betyder skit på Bohuslänska och vissa Norska dialekter så med tanke på var vi bor passar jag på det.Dacke
Dakka
Dante (heter iofs min brorson)
Dansa
Dimma
Dima
Ditt och Datt
Diva
Dilbert
Doglas
Dyrka
Dunk
Dunder