Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här rösten känns ganska skavig för mig för den kom efter att fio i princip avslöjat att hon är bybo, visst hon kunde ha bluffat men kändes inte jättetroligt. Vet dock inte om den var nödvändig för att eventuellt rädda Heffa?Nu hände det ju ändå lite mer i röstningen, så jag går ändå tillbaka till det jag tänkte från början, att fio var den som var mest skum igår och med tanke på hur rösterna hamnade där LenaH troligen fick lyans dolda röst. Kanske för att rädda fio då hon var en av de som tidigt fick två röster. BSF kom så sent så frågan är om det hanns reagera på det och Harrysen tycker jag betett sig mindre misstänkt än fio.
Och sen dels tror jag faktiskt att det blir lättare att läsa ut något av dagens röstning om vi faktiskt får veta fios roll.
Gabby_Ossi röstar på fio
HM. Utan den skulle alltså Fio haft 4 röster (öppna) och Heffaklumpen 3 och det skulle vara mer jämt.Den här rösten känns ganska skavig för mig för den kom efter att fio i princip avslöjat att hon är bybo, visst hon kunde ha bluffat men kändes inte jättetroligt. Vet dock inte om den var nödvändig för att eventuellt rädda Heffa?
Vad menar du med det?Utöver harrysens röst på mig så säger det dock inget om andras roller.
21.22 Lobelia röstar på Blacksmithfarm
21.24 qitis röstar på Blacksmithfarm
20:40 Lobelia röstar på BSF
20: 50 qitis röstar på BSF
Att jag vet vart jag har mig själv.Vad menar du med det?
Intressant notis.Ser jag mönster som "inte finns"? I DL 1 är det inte långt mellan rösterna, men ändå, det är Lobelia och qitis som röstar på mig i samma ordning i båda DLen... noterar det men vet inte vad det betyder, om det betyder ngt.