Den här har jag sytt idag...

falukorw

Trådstartare
Måste bara få skryta lite och visa upp det här täcket jag sydde till ena vovven idag. Tog ett trasigt hästtäcke och lite fleece tyg. Tyckte det blev väldigt bra för att vara första gången. Nu ska jag bara sätta igång att sy en till med annan fleccefärg till andra vovven. Vad tycks? :)

Leiatcke2.jpg


Leiatcke3.jpg
 
Sv: Den här har jag sytt idag...

Jajjemän, gick sönder efter 3 dagar men nu kom det ju till användning iaf!
 
Sv: Den här har jag sytt idag...

Ja det blev jätte fint... Jag skullr vilja ha en liten hund och sy täcken åt...

Min hund är en fryslort, men det tar tid att sy täcke till en Grand Danois på 85cm mkh och 85 kg
 
Sv: Den här har jag sytt idag...

....och även om han fryser så vägrar han gå ut om jag sätter på honom ett täcke el overall. ;)
 
Sv: Den här har jag sytt idag...

hehe.. han skäms för att han fryser när han ska ha så mycket päls :D
 
Sv: Den här har jag sytt idag...

Hon mår bra, har varit halt ett tag men fick antiinflamatoriskt och hältan verkar vara helt borta. Sen fick hon utslag efter något med men det har också läkt. Men pigg som en mört och luden som en boll :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 245
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 661
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp