Så fin Molnet är, älskar hans inställningHär kommer film, allt är inte med pga avstånd och träd ivägen.
Blir otroligt nostalgisk av att se Åkerbo, var min hemmabana under ponnyåren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin Molnet är, älskar hans inställningHär kommer film, allt är inte med pga avstånd och träd ivägen.
Vi var senast i Sporren. Fortf ingen bra dressyr med My men hon har slutat spexa och dö i programmen så känns som att det börjar gå att göra en bra dressyr iaf I hoppningen rev vi sista. Red lite mesigt i sista svängen då det var lite blött just där, men alla linjer satt som en smäck. Sedan flög hon genom terrängen med bara några tidsfel. Nya vattenhinder och gravar utan problem så nu kan jag nog börja släppa det.
Gladast var jag nog dock över att jag fick debutera 2* på Chefens 6-åring. Där är det också lite jobb kvar med dressyren, och rev ett i 3-kombinationen, tror aldrig ens han har hoppat en så han blev lite vinglig. Terrängen skötte han som vilken rutinerad häst som helst. Verkar få ha kvar honom resten av säsongen iaf, även om det inte är så mycket kvar.
Nu ska vi till Styringe med båda iaf också ska jag givetvis till Dagstorp och Flyinge men är inte helt klar med logistiken där har även ett litet hopp om Strzegom i Oktober.. Men vi får se
Nu ska vi till Styringe med båda iaf också ska jag givetvis till Dagstorp och Flyinge men är inte helt klar med logistiken där har även ett litet hopp om Strzegom i Oktober.. Men vi får se
Inte i år iaf. Han (och jag ärlig talat) är nog lite för grön.Så kul med Porschen, han ser jättefin ut på filmerna! Ni sattsar inte mot Unghäst-VM med honom då? Du kanske skulle kunna rida för Norge, tror inte det är så mycket kamp om våra platser...?
Å regnet fortsätter här i Halland, kommer antagligen bli svårt att rida terräng på ett säkert sätt i Styringe då det ska fortsätta regna hela veckan. Jag åker förmodligen dit och rider bara dressyren och hoppningen. Terrängbanan är för blöt redan nu och lär väl ligga under vatten till helgen. Jättesynd! Men det är ju som det är på den banan som är sank i sig själv. Den tål ju knappt något regn!
Men nej!