Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägger upp en film från gårdagen om någon är nyfiken, alla här följer ju inte oss på insta
Nä men då var det molnet jag såg på fb
Lägger upp en film från gårdagen om någon är nyfiken, alla här följer ju inte oss på insta
Åh, jag måste ju börja följa er! Molnet ser precis lika schysst och rolig ut att rida i terrängen som du berättat.
Fina Molnis. Så glad han är hos digLägger upp en film från gårdagen om någon är nyfiken, alla här följer ju inte oss på insta
Han är verkligen jättebussig
Förresten @Bison har det löst sig med hoppningen?
Jag hoppas det.
Fick jättebra hjälp av en vän till @Wilisia som hoppade honom regelbundet och gav tillbaka hans förtroende.
I samma veva som hon började rida bytte jag tränare och där har det fungerat jättebra. Han bjuder på allt, har inte stannat en enda gång och känns superbra.
Hoppas jag kan hålla ihop det även på tävling.
Jag hoppas det.
Fick jättebra hjälp av en vän till @Wilisia som hoppade honom regelbundet och gav tillbaka hans förtroende.
I samma veva som hon började rida bytte jag tränare och där har det fungerat jättebra. Han bjuder på allt, har inte stannat en enda gång och känns superbra.
Hoppas jag kan hålla ihop det även på tävling.
Clara?
Jag älskar att du haft självförtroende nog att ta hjälp av någon annan för att ge en knuff i ett riktning ❤ Alldeles för ofta är folk för insnöade på att de måste lösa det på egen hand när någonting börjat trassla!
@Bison hänger inte riktigt med...hur länge har du haft Molnet? Jag minns nån Fille?
Vi ska också till Åkerbo så då ses vi ju där!