Jag menade mer om det var lerigt efter regnet?Varierande skulle jag säga. Grusväg, mjuk gräsmark och sen gungfly på några ställen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag menade mer om det var lerigt efter regnet?Varierande skulle jag säga. Grusväg, mjuk gräsmark och sen gungfly på några ställen.
Jag menade mer om det var lerigt efter regnet?
Man vet aldrig...vi rider ju på det mesta....iaf vissa av oss!Jag antar att de inte brukar ha gungfly som underlag så jag tror det.
Man vet aldrig...vi rider ju på det mesta....iaf vissa av oss!
Jag ska ju inte säga nåt, jag har ju inte varit i närheten av en terrängbana sen...@LenaH sluta skratta
Du hade kunnat bo hos oss. Jag har vin t.exInte jag, så jag åkte inte dit pga det.
Eftersom Nova och Emma valde att inte åka till Dagstorp så beslutade jag mig oxå för att stanna hemma! Vi hade bokat gemensamt stall och boende och jag ville inte vara där ensam i 3 dgr.
Det hade jag kunnat vara om det inte var den sista tävlingen för året för mig (jobbar när Flyinge går). Jag blir så sjukt omotiverad när det bara är en tävling kvar att rida att jag nästan alltid struntar i den haha
Nu gick han så makalöst bra i Flyinge sist i terrängen att det är roligare att ha den känslan i minnet under hela vintern. Nu måste vi förbättra dressyren och hoppningen över vintern bara! Så till nästa säsong ska vi komma ut på de första tävlingarna och inte börja säsongen i slutet av maj
Du hade kunnat bo hos oss. Jag har vin t.ex
Ja att du är beroende av både vin och mig det vet vi ju sen gammalt....Inte jag, så jag åkte inte dit pga det.
Eftersom Nova och Emma valde att inte åka till Dagstorp så beslutade jag mig oxå för att stanna hemma! Vi hade bokat gemensamt stall och boende och jag ville inte vara där ensam i 3 dgr.
Det hade jag kunnat vara om det inte var den sista tävlingen för året för mig (jobbar när Flyinge går). Jag blir så sjukt omotiverad när det bara är en tävling kvar att rida att jag nästan alltid struntar i den haha
Nu gick han så makalöst bra i Flyinge sist i terrängen att det är roligare att ha den känslan i minnet under hela vintern. Nu måste vi förbättra dressyren och hoppningen över vintern bara! Så till nästa säsong ska vi komma ut på de första tävlingarna och inte börja säsongen i slutet av maj
Finns facetime och Skype t.exJa att du är beroende av både vin och mig det vet vi ju sen gammalt....
Ja att du är beroende av både vin och mig det vet vi ju sen gammalt....
Nej precis. Du är beroende av mig! Jag är som Prosecco för dig...oemotståndlig!Haha nä.. hade inte åkt dit överhuvudtaget från början när det är så många dgr om inte ni skulle åkt dit.
Ni var superduktiga!Tävlingssäsongen är över för oss och nu är det träning som gäller resten av året.
Banhoppningen känns bra när jag kan låta bli att hjälpa till, dressyren går framåt och Molnet blir stadigare och mer avspänd för varje pass.
Igår var vi Åkerbo och tränade med hjälp av
@emma-vsm
Provade några linjer från H100 och Molnet löste uppgifterna jättebra!
Modig och duktig som alltid. Jag behöver bli mindre yvig och mer stadig i min position.
Planen är att fortsätta med H90 under våren och debutera H100 nästa höst, skyndar långsamt och lägger till en bit i taget så både han och jag hinner med.
Jag lär mig så mycket av honom varje träning, han är så bussig och hjälper mig hela tiden.
Tävlingssäsongen är över för oss och nu är det träning som gäller resten av året.
Banhoppningen känns bra när jag kan låta bli att hjälpa till, dressyren går framåt och Molnet blir stadigare och mer avspänd för varje pass.
Igår var vi Åkerbo och tränade med hjälp av
@emma-vsm
Provade några linjer från H100 och Molnet löste uppgifterna jättebra!
Modig och duktig som alltid. Jag behöver bli mindre yvig och mer stadig i min position.
Planen är att fortsätta med H90 under våren och debutera H100 nästa höst, skyndar långsamt och lägger till en bit i taget så både han och jag hinner med.
Jag lär mig så mycket av honom varje träning, han är så bussig och hjälper mig hela tiden.
För er som inte fattat hur beroende @fio är av mig....
https://www.bukefalos.se/threads/skraeckslagen-ft-ryttare-pa-vandrarhem.913407/
Nähä du, det var du som hade noll koll på tiden som du aldrig fått reda på....Det var ju du som satte mig i klistret