Den där rutan "svar till", hur får man den?

Gry

Trådstartare
Den där rutan \"svar till\", hur får man den?

Ja ni läste ju rubriken. Har pinsamt nog inte kommit på ännu hur man gör :o.

Alltså hur kan man få en sån där ruta där någon har sagt något som man kan svara på?
 
Re: Den där rutan \"svar till\", hur får man den?

eller så klickar du helt enkelt på 'citera' istället för på 'svara' när du vill skriva ett svar
 
Re: Den där rutan \"svar till\", hur får man den?

eller så klickar du helt enkelt på 'citera' istället för på 'svara' när du vill skriva ett svar

Tänk dock på att du då får med HELA inlägget i rutan där det står "Svar till". Om du svarar på ett långt inlägg är det dumt att citera hela det långa inlägget, så klipp gärna bort den text som inte är relevant för svaret.
 
Re: Den där rutan \"svar till\", hur får man den?

Det brukar jag göra men ibland klickar jag (såklart) fel. :o

Katthår i musen :rofl: kan ställa till med mycket. ;)
 
Re: Den där rutan \"svar till\", hur får man den?

Då är det bara att göra 'back' och försöka igen, om man inte vill skriva hela harangen med '[citat...' plus den text man vill citera.

Ja, katthår och dammråttor kan ställa till mycket, för att inte tala om dammråttor med katthår i :D
 

Liknande trådar

Relationer Många neurotypiska personer har en förmåga att "läsa mellan raderna" medan vi med autism oftast tar in det som faktiskt sägs eller...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
9 501
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Jag har nån grav form av IBS eller möjligen IBD (inflammationsvariant), och är under utredning. Det innebär 5-8 vattniga diarréer om...
2
Svar
24
· Visningar
1 532
Relationer Fundering efter att ha läst i en dagbokstråd och att en kollega frågade mig om jag menade det jag sa positivt. Vi människor...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 018
Senast: Snowball
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok OBS Att jag ändrade rubriken för att nu har dom be stämt sig att jag har en hjärt muskel inflamation och har hjärt rytm rubbningar 😭 Men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 471
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp