Den där okapin i Danmark

kan säga att mamakatts fisar luktar INTE rosor ... :yuck:
( jag vakar på min älskade katt som ska ha ungar när som nu -sedan minst ett dygn tillbaka)
för att alla tecken tyder på att de kommer väldigt snart. magens form. spenar som ändrat form , mjölk som syns som "vaxproppa2" samt hårlöshet kring desamma.och sist men inte minst så stämmer det tidsmässigt in med när befruktning ska ha kunnat skett ) OBS mycket lättare när det gäller katter eller hästar för den delen vad jag har kunskap om där är i första fallet felmarginalen mindre än 2 veckor typ ? och i andra fallet max 5 veckor ofta mindre
3 månaders marginal är ju .... en evighet att en behöva fundera över :arghh:

Inte så många inlägg längre...:( Och inte ett endaste på fredagskvällen, trots eventuella vinintag... (förutom de två framåt småtimmarna då...;) Inlägg, alltså...)

Är rädd för att okapin kommer att falla ur vårt närminne pga att vi väntat för länge. Sen, framåt slutet av december, ringer SMS-larmet och där står "okapivaka". Men vid det laget har man glömt bort det vackra sagodjuret och Prebens händer som varsamt klämmer på... juvret... och tankarna far runt i huvudet på en, och det enda man tycker att "okapivaka" låter som, är nån liten avlägsen by vid Bajkalsjön i Sibireien eller nåt.... O_o

Inte så många inlägg längre...:( Och inte ett endaste på fredagskvällen, trots eventuella vinintag... (förutom de två framåt småtimmarna då...;) Inlägg, alltså...)

Är rädd för att okapin kommer att falla ur vårt närminne pga att vi väntat för länge. Sen, framåt slutet av december, ringer SMS-larmet och där står "okapivaka". Men vid det laget har man glömt bort det vackra sagodjuret och Prebens händer som varsamt klämmer på... juvret... och tankarna far runt i huvudet på en, och det enda man tycker att "okapivaka" låter som, är nån liten avlägsen by vid Bajkalsjön i Sibireien eller nåt.... O_o
Så sorgligt. Få mig inte att gråta i morgonkaffet, snälla. Det blir så salt :cry:. Jag gråter tillräckligt ändå. Hälsningar mer-än-vanligt-labil-pga-att-amningsavänjning-pågår

Liknande trådar

Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 183
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
428
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 713
Senast: Enya
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve