@athena_arabians Kan med vara Fisokapi
Så länge det inte är Odräktikapi bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians Kan med vara Fisokapi
Nej om det bara är luft och inget mera i den buken så är det riktigt illa, tänk på miljöpåverkan, folks näsor mm.Så länge det inte är Odräktikapi bara
Mycket luft är det har vi dock settNej om det bara är luft och inget mera i den buken så är det riktigt illa, tänk på miljöpåverkan, folks näsor mm.
Får verkligen hoppas hon är dräktig minst sagt.
Så sorgligt. Få mig inte att gråta i morgonkaffet, snälla. Det blir så salt . Jag gråter tillräckligt ändå. Hälsningar mer-än-vanligt-labil-pga-att-amningsavänjning-pågårInte så många inlägg längre... Och inte ett endaste på fredagskvällen, trots eventuella vinintag... (förutom de två framåt småtimmarna då... Inlägg, alltså...)
Är rädd för att okapin kommer att falla ur vårt närminne pga att vi väntat för länge. Sen, framåt slutet av december, ringer SMS-larmet och där står "okapivaka". Men vid det laget har man glömt bort det vackra sagodjuret och Prebens händer som varsamt klämmer på... juvret... och tankarna far runt i huvudet på en, och det enda man tycker att "okapivaka" låter som, är nån liten avlägsen by vid Bajkalsjön i Sibireien eller nåt....
Åh... Det var inte meningen!!! Skickar pepp-kram!!Så sorgligt. Få mig inte att gråta i morgonkaffet, snälla. Det blir så salt . Jag gråter tillräckligt ändå. Hälsningar mer-än-vanligt-labil-pga-att-amningsavänjning-pågår
Tack!!!! Tur att okapikameran och okapitråden finns när det blir jobbigt .Åh... Det var inte meningen!!! Skickar pepp-kram!!
Tack!!!! Tur att okapikameran och okapitråden finns när det blir jobbigt .
Det fixade @OutOfServiceNågon får meddela sms gruppen för jag är inte med i den.