Så, när åker vi till Danmark? Efter att ungen är född? Eller bestämmer vi ett datum nu och åker oavsett om den trillat ut eller inte? Ska vi åka tåg eller bila ner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är ju dansk - alla danskar heter Preben vid en första anblick.
Jag är på. Men jag tänkte rida ner på min enhörning. Tror den villl träffa okapin dvs två sagodjur som mötsSå, när åker vi till Danmark? Efter att ungen är född? Eller bestämmer vi ett datum nu och åker oavsett om den trillat ut eller inte? Ska vi åka tåg eller bila ner?
Då passar det bra att Preben är med, han går väl också in under kategorin fantasifigurer.Jag är på. Men jag tänkte rida ner på min enhörning. Tror den villl träffa okapin dvs två sagodjur som möts
Preben är en sagofigur. Vi har ju fått äkta Bönder att tänka på.Va? Inget prat om Preben idag?
Aha sagofigur..Preben är en sagofigur. Vi har ju fått äkta Bönder att tänka på.
Jag tycker de heter SørenTyvärr fel? jag tycker de flesta jag mött på heter Jens av någon anledning.
Eller Mads...Jag tycker de heter Søren
Ja! Och så har vi Hans Christian Andersen!Eller Mads...
Ja! Och så har vi Hans Christian Andersen!
Eller räknar vi bara såna danskar som vi har haft intimt umgänge med? I så fall har jag inget att tillföra.
Minns ni att tråden handlade om nåt randigt djur i begynnelsen?
@athena_arabians vadå Mammakapi?? Hon borde väl var kviga? eller har jag missat någon tidigare födsel av Fru Okapi?
Ja hon är gift ! (hon med) annars kan hon ju inte vara dräktig och känns nästan som sista chansen att vi får se någon kalvleverans så jag säger Fru om henne med bestämdhet.
Segokapi?Mammatobekapi? Dräktikapi?