Litar på Preben:
Pilot (Prebbe FTW!)
Vinterbad
cirkus
PathOfClovers
cili
via
Litar INTE på Preben:
Milene
Niyama
Stjarnhimmel
Pilot (Prebbe FTW!)
Vinterbad
cirkus
PathOfClovers
cili
via
Litar INTE på Preben:
Milene
Niyama
Stjarnhimmel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är tre misstänksammaSå skönt att det inte bara är jag som inte litar på den unge mannens klämmande....... Nu är vi iaf två misstänksamma
Och nu sitter dykarantilopen inne i halmen och kissar. På platsen där Preben precis gått när han var inne med några hinkar (mat?).
Jag har okapikamerorna på skärmens ena sida och en annan webbläsare på den andra. Himla praktiskt med jättebred skärm! Då ser man direkt om det knallar in en Preben eller antilopJag missade Preben och jag vet inte om jag litar på han eller inte så får fundera en stund hur jag ska ställa mig i teamlistan om honom.
Dykarantilopen såg jag, tack vare att du sms:ade, annars hade jag missat den lilla sötisen, trots att sändningen är framme.
Jag måste bli bättre på att Okapivaka eller köpa simultanförmåga, ska till affären sen så får se om det finns på lösvikt? Jag hoppas på det, säkert dyrt som attans men får ju vara värt det vi har ju tydligen lång tid kvar ihop med Fru Okapi.co
Doping, fusk och bluff och båg kallas såntJag har okapikamerorna på skärmens ena sida och en annan webbläsare på den andra. Himla praktiskt med jättebred skärm! Då ser man direkt om det knallar in en Preben eller antilop
Jag joinar de misstänksammaVi är tre misstänksamma
Pfft! Jag har bildbevis på herrn idag också. Men han vägrade posera ordentligt och så gick han så jäkla snabbt att jag inte fick med huvudet på honom.Doping, fusk och bluff och båg kallas sånt
PREBEN ÄR INNE NU!
Han tror att han kan finta oss. Men tji fick han!Men vafan!! Jäkla Preben...8.15 va det ju!!!!
Okapifödseln är uppskjuten på obestämd tid, det är därför vi spanar på Preben i stället.Jaha, kommer inte födseln ske nu fören i slutet på året eller förstod jag fel?
Ja, för Preben är uppenbarligen född i tid och har visat sig i kameran betydligt tidigare än kalven. Kalven får helt enkelt skylla sig själv för ändrat fokus.Okapifödseln är uppskjuten på obestämd tid, det är därför vi spanar på Preben i stället.