Den där okapin i Danmark

Litar på Preben:
Pilot (Prebbe FTW!)
Vinterbad
cirkus
PathOfClovers
cili
via
athena_arabians

Litar INTE på Preben:
Milene
Niyama
Stjarnhimmel

Preben verkar vara en hyvens kille så det är klart att jag litar på honom (var det nu det blev go Team Preben?) :up:

Och nu sitter dykarantilopen inne i halmen och kissar. På platsen där Preben precis gått när han var inne med några hinkar (mat?).

Jag missade Preben och jag vet inte om jag litar på han eller inte så får fundera en stund hur jag ska ställa mig i teamlistan om honom.
Dykarantilopen såg jag, tack vare att du sms:ade, annars hade jag missat den lilla sötisen, trots att sändningen är framme.
Jag måste bli bättre på att Okapivaka eller köpa simultanförmåga, ska till affären sen så får se om det finns på lösvikt? Jag hoppas på det, säkert dyrt som attans men får ju vara värt det vi har ju tydligen lång tid kvar ihop med Fru Okapi.co

Jag missade Preben och jag vet inte om jag litar på han eller inte så får fundera en stund hur jag ska ställa mig i teamlistan om honom.
Dykarantilopen såg jag, tack vare att du sms:ade, annars hade jag missat den lilla sötisen, trots att sändningen är framme.
Jag måste bli bättre på att Okapivaka eller köpa simultanförmåga, ska till affären sen så får se om det finns på lösvikt? Jag hoppas på det, säkert dyrt som attans men får ju vara värt det vi har ju tydligen lång tid kvar ihop med Fru Okapi.co
Jag har okapikamerorna på skärmens ena sida och en annan webbläsare på den andra. Himla praktiskt med jättebred skärm! Då ser man direkt om det knallar in en Preben eller antilop :up:

Doping, fusk och bluff och båg kallas sånt :rofl::p
Pfft! Jag har bildbevis på herrn idag också. Men han vägrade posera ordentligt och så gick han så jäkla snabbt att jag inte fick med huvudet på honom.
Han var inne i halmboxen också, men då syntes han ännu sämre
ska-rmavbild-2016-09-28-kl-07-25-07.png

ska-rmavbild-2016-09-28-kl-07-25-31.png

Liknande trådar

Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 183
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
431
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 715
Senast: Enya
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar