Den där okapin i Danmark

Apropå att rida en okapi förresten. Det här kanske kan vara ett okej alternativ? Lite stelbent och förmodligen ingen bra ridkänsla dock. Kanske känns lite vanskligt utan träns också, men YOLO!
8ff52746a6e8ab57dde43b98d72c6a96.jpg

Jag tycker avsaknad av brösta eller förbygel känns mest vanskligt O_o

Nej. Men Preben tycker hon har blivit lite tjock.

Och ja, jag litar på Preben. :love:

Hm, jeg tänkte faktiskt förut att hon inte såg så rund ut för att vara redo att kalva snart men jag vet inte direkt hur okapis brukar se ut. De som arbetar med henne bör ju ha sett en stor förändring mot hur hon ser ut i vanliga fall? Alltså om det hade varit dax snart.

Jag litar tyvärr inte på Preben :down:

Hm, jeg tänkte faktiskt förut att hon inte såg så rund ut för att vara redo att kalva snart men jag vet inte direkt hur okapis brukar se ut. De som arbetar med henne bör ju ha sett en stor förändring mot hur hon ser ut i vanliga fall? Alltså om det hade varit dax snart.

Jag litar tyvärr inte på Preben :down:
Preben kan allt!

Fasiken vad jag hade skrattat om hon kalvat i natt.

;)Vi får starta en röstning huruvida vi litar/ inte litar på Preben! :)

Litar på Preben:
(namn)

Litar INTE på Preben:
@Milene

Kopiera och skriv namn!! :banana:

(Vad gör man inte för att tråden inte ska dö ut när vi fått oss denna besvikelse kastat till oss....?;))

Litar på Preben:
Vinterbad
cirkus

Litar INTE på Preben:
Milene

Kopiera och skriv namn!! :banana:

Jag har ju förfasen döpt gossen, såklart att jag litar på honom. Såklart att Mammakapi kommer att kalva nångång före nyår O_o

(Vad gör man inte för att tråden inte ska dö ut när vi fått oss denna besvikelse kastat till oss....?;))

Liknande trådar

Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i...
2
Svar
38
· Visningar
3 183
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
431
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 720
Senast: Enya
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel