Intressant hur det skrivs mer i den nu än när alla kollade slaviskt på okapin.Alltså, jag älskar den här tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant hur det skrivs mer i den nu än när alla kollade slaviskt på okapin.Alltså, jag älskar den här tråden
Män var roligare att kolla på och skriva om än okapinIntressant hur det skrivs mer i den nu än när alla kollade slaviskt på okapin.
@Pilot !!!!Man kan få bli djurskötare för en dag! Tänkte om nån av er vill spana in Preben på närmare håll.
http://www.zoo.dk/oplevelser/taet-paa-dyrene/dyrepasser-for-en-dag/
@Pilot !!!!
När får vi se dig och Preben vinka till oss i kameran?!
Lite RUMP- bilder blev det allt!Pfft! Jag har bildbevis på herrn idag också. Men han vägrade posera ordentligt och så gick han så jäkla snabbt att jag inte fick med huvudet på honom.
Han var inne i halmboxen också, men då syntes han ännu sämre
Hu?Wtf. Nu är livekameran väck för mig. Ersatt med en film som jag tolkar som att okapin har lurat oss!?
Wtf. Nu är livekameran väck för mig. Ersatt med en film som jag tolkar som att okapin har lurat oss!?
Jo! Igår såg jag! Men nu är det Lurfilmen, under den en film om att träna för scanningHu?
Jag har livefilm. Men det kom en ny film igår om att hon hade lurats.
Var inte du här igår?
Det är din dator/ tele som är knas.Jo! Igår såg jag! Men nu är det Lurfilmen, under den en film om att träna för scanning
Okej får starta om fånen! TackDet är din dator/ tele som är knas.
Först är det lurfilm. Sedan live- feed. Och sist den gamla filmen om scanning.
Obestridlig logik ! Dubbelgillar't.Ja, för Preben är uppenbarligen född i tid och har visat sig i kameran betydligt tidigare än kalven. Kalven får helt enkelt skylla sig själv för ändrat fokus.
Kommer sluta med januari-april...
Men någon borde ju då börja dejta PrebbeDetta är bättre än dejtingtråden
Jag överlämnar bittert min lott till nån singel i tråden .Men någon borde ju då börja dejta Prebbe
Vem?
Jag förstår inte danska så jag är utesluten.Jag överlämnar bittert min lott till nån singel i tråden .
Que?Men någon borde ju då börja dejta Prebbe
Vem?