Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag får inte upp livestreamen
Nån som kan länka..?
Den lyser för mig. Har du testat att trycka på live? Det kan ju vara så att adressen av någon anledning fastnat vid det ögonblick jag kopierade denTack!!!
Men varför lyser inte den lilla "live-"lampan??? Är allt förinspelat och går runt runt bara?? HAR VI BLIVIT BLÅSTA?!?!?
(Ja, jag är lite trött på att den aldrig kommer.....)
Japp, funkar nu.Den lyser för mig. Har du testat att trycka på live? Det kan ju vara så att adressen av någon anledning fastnat vid det ögonblick jag kopierade den
DubbeltDen lyser för mig. Har du testat att trycka på live? Det kan ju vara så att adressen av någon anledning fastnat vid det ögonblick jag kopierade den
Jag ger upp för natten men skulle inte bli förvånad om den kom inatt eller imorgon. Egentligen skulle jag väl hålla käften för det trodde jag en anna gång när hon traskade såhär mycket men jag känner mig lite dumdristigt modig såhär miss i natta.
Förlåt!Den måste ju komma nån gång! Fan, okapi-väntan kändes lång och den var tre veckor. Denna tråd har levt drygt fem veckor nu . @skuggi du lurade oss
Har de lämnat nån ny info om när de tror den kommer?