Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egentligen stör det mig lite att ett sånt här djur är instängt på en sån här liten yta och dessutom är dräktig - hade hon varit ute i det vilda hade hon nog rört på sig över stora sträckor och fått kalven (heter giraffbebis kalv?) för längesen. Det finns heller vad jag kan se, aldrig någon sysselsättning för henne där inne, annat än väntan, och en kompis som inte fattar vad de väntar på i grannkupén. Men ack, jag vill också se när det sker ju...
På sätt och vis kan jag hålla med menEgentligen stör det mig lite att ett sånt här djur är instängt på en sån här liten yta och dessutom är dräktig - hade hon varit ute i det vilda hade hon nog rört på sig över stora sträckor och fått kalven (heter giraffbebis kalv?) för längesen. Det finns heller vad jag kan se, aldrig någon sysselsättning för henne där inne, annat än väntan, och en kompis som inte fattar vad de väntar på i grannkupén. Men ack, jag vill också se när det sker ju...
Lånar knapp.
Nu har livestreamen legat nere i över två timmar.. Vad ska jag nu slöblänga på som ändå är superviktigt?
Jamen vad bra då. Men jag tycker ändå att det känns som en mindre optimal miljö för en giraff, dräktig eller ej. Jag är lite klaustofobisk å April the giraffe's vägnar.Fast nej. Den går nog dräktighetens tid alldeles oavsett.
Lånar knapp.
Nu har livestreamen legat nere i över två timmar.. Vad ska jag nu slöblänga på som ändå är superviktigt?
Det där är en fejksida
Ah okej.Det där är en fejksida
Här är länk till deras youtube kontoAh okej.
Han har varit inne och fotar under svansen/juvret varje dag som jag kollat, kanske i dokumentationssyfteNu då!? Svansen lyft och en man kommer in och fotar under svansen och kollar juver. April vill mest bara få godis!
Åh, den kommer ju aldrig komma nu! Går hon ut mår hon ju ovanligt bra och då är det ingen kalv i sikte alls på ett par dagar.Kors i taket! Hon har gått ut.
Såg med det precis eller är hon på BB?Kors i taket! Hon har gått ut.
Men så söta! Eller ja, nu ligger dom och sover, men två stycken ligger i nederslafen på våningssängenBlir ni uttråkade av Aprils ganska händelselösa liv (än så länge) så kan ni alltid gå in och kolla lite på dokusåpan kattashians!
http://www.nt.se/kattashians/
http://www.nt.se/webb-tv/?clip=om4578291
(det är trots allt katterna som härskar över intörnettet här i världen)