Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tonto tycker, som vanligt, att det är skönt att bli av med pälsen.
Efterbild! Vill se hur en aussie ser ut naken
En liten fundering...
Hur lång tid ska man behöva vänta på en instruktörs svar när man mailar intresse för privatlektion eller kurs?
Det är en populär instruktör och jag förstår om hon är fullbokad, men då vill jag åtminstone få återkoppling med den informationen. Hur länge tycker ni det är rimligt att vänta? Jag kanske bara är för otålig.
Oavsett vad det gäller för sammanhang vill jag av en yrkesperson ha återkoppling på ett kund/klientärende inom två arbetsdagar. Det behöver inte vara svar på min fråga men en bekräftelse på att mejlet är sett och att svar är på väg.En liten fundering...
Hur lång tid ska man behöva vänta på en instruktörs svar när man mailar intresse för privatlektion eller kurs?
Det är en populär instruktör och jag förstår om hon är fullbokad, men då vill jag åtminstone få återkoppling med den informationen. Hur länge tycker ni det är rimligt att vänta? Jag kanske bara är för otålig.
Vad för ras osv?Jag börjar nog på allvar fundera på en hund till
Vi har också fixat sommarfrissa på gråhunden idag, men bara under magen och lite på sidorna. Så nöjd efteråtTonto tycker, som vanligt, att det är skönt att bli av med pälsen.
Skulle förvänta mig svar inom en vecka
Oavsett vad det gäller för sammanhang vill jag av en yrkesperson ha återkoppling på ett kund/klientärende inom två arbetsdagar. Det behöver inte vara svar på min fråga men en bekräftelse på att mejlet är sett och att svar är på väg.
Vad för ras osv?
Låter rimligt båda två!
Jag har väntat i två veckor på svar nu och börjar känna att det är lite olustigt alltsammans. Skickade första mailet för två veckor sedan som sagt och sedan ett nytt häromdagen. Kanske upplevs drygt, men när det gått så pass lång tid kändes det antingen som att man inte sett mailet eller att man struntar i det.
@Voff , hur har det gått för Helga idag?