Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var obehagligt kallt! Älskar också vintern men sådär kallt .Vi hade köldfaktor på - 35 i imorse. Nog för att jag älskar vinter, men nån jäkla måtta får det väl vara... Vältajmat med första watertreadmill passet igår ialla fall eftersom det innebär att vi är ordinerade vila idag. Skrälle var dessutom tryggheten själv igår, älskade hundskrutt!
Jag tror hanen min tik parades med ska delta på samma dragprov som Valkyria. De satsar på cert då han redan har drag2an.Idag har vi kört sista fyspasset i vattentrasken inför söndagens dragprov. Valkyria kändes väldigt fin och jag har masserat igenom henne nu ikväll.
I nuläget fem hundar i hennes klass varav vi vet att två är ruggigt snabba och en bör vara långt efter henne. Anmälan stänger ikväll och jag hoppas att det inte blir fler.
#NervösMatteAB
Visa bifogad fil 24107
Vad heter sjukdomen? Ska utreda honom vidare då han fortfarande inte mår riktigt bra efter avslutad metacam-kur. Dock har han inte lika ont längre och det verkar komma och gå.Dom har ju samma gemensamma släkting som jag hittat i de drabbades familjeträd så det kanske kan vara värt att utreda i alla fall.
Jag tror hanen min tik parades med ska delta på samma dragprov som Valkyria. De satsar på cert då han redan har drag2an.
Lycka till!
Vad heter sjukdomen? Ska utreda honom vidare då han fortfarande inte mår riktigt bra efter avslutad metacam-kur. Dock har han inte lika ont längre och det verkar komma och gå.
Tack Ska in i eftermiddag och det är alltid lättare att kunna säga mer exakt vad de ska titta efter!Han testade positivt på ett prov som kallades ANA.
Så, this happend. Hunden har käkat ljusslinga. Tror att de små lyktorna är i glas, och hon verkar fått i sig i alla fall delar av dem.
Sparris? Veterinär?
In till veterinär och se om hunden kan ges kräkmedel. Frånsett att det är glas kan väl lampor innehålla giftiga ämnen - eller tänker jag fel?Så, this happend. Hunden har käkat ljusslinga. Tror att de små lyktorna är i glas, och hon verkar fått i sig i alla fall delar av dem.
Sparris? Veterinär?
In till veterinär och se om hunden kan ges kräkmedel. Frånsett att det är glas kan väl lampor innehålla giftiga ämnen - eller tänker jag fel?
Hon verkar så fin - skulle jag skaffa en hund av den rasen så skulle jag vilja ha en kopia av henneIvys 12 månaders uppställningsbild, nog är hon fantastiskt vacker Spännande tid framöver med röntgen och allt!
Visa bifogad fil 24113
Kan säkert vara så. Jättesmå lampor, men chansar inte. På väg till vet nu