Sv: Del VI hur går det för era 06r?
KL
Vet inte om Ni saknat mig, såg att Nova undrat hur det gick med min röntgen.. Just nu känns den som inget alls, och som tur är kunde de inte se något som avvek från det normala.
Däremot så kom jag igår hem från sjukhuset efter att ha legat där sedan i lördags. Har tydligen varit hos en kompis och hoppat med Bulan. Har trillat av och fått en kraftig hjärnskakning och de trodde att jag fått en spricka i bäckenet.. Jag har inget minne från hela lördagen och en bit in på söndagsmorgonen, har även tappat en del av förra veckan.
Har nu iaf fått komma hem men har strikta regler om dator (och ändå sitter jag här) osv. Ser ut som om någon kört över mig ett par gånger och mår psykiskt dåligt pga av minnesförlusten. Bulan tycks även hon fått en chock då hon har varit konstigt i stallet enligt dem som tagit hand om hästarna under min sjukhustid...
Hade under förmiddagen varit och inhandlat en ny hjälm med en kompis och troligen är det den som hjälpt mig att klara huvudet så bra som jag gjort, tyvärr rider jag ju alltid utan väst för jag tycker det är obehagligt. Läkarna sa att om jag haft väst så hade ryggen klarat sig, i dagsläget kan man inte säga hur illa det är med den..
Så var rädda om Er på hästryggarna. Kram på Er, återkommer när jag mår bättre ♥