Sv: Del VI hur går det för era 06r?
Här är jag
Kul att du saknar mig Nova. Har problem med synen vilket har blivit värre nu sedan årsskiftet så jag får inte sitta vid datorn mer än jag gör på jobbet. Men jag är inne och läser varje dag ändå.
Avel;
Jag sadlar också längre bak, dels för bogfriheten och för att få ett bättre sadelläge. Dessutom upplever jag att hästarna gillar det bättre, hade jag med gjort eftersom de får mer rörelsefrihet.
Känner igen det där med löshoppningen, mina blir också helt galna när man är fler hästar i ridhuset
Och vilken otur du haft med tappskor, det kan inte vara så att hon växer lite nu och inte riktigt har koll på benen?
Förresten, var du och Sara på Rean i Kungsbacka, Svensk Ridsport? Tyckte jag skymtade Sara när Ni gick ut..
Happyrider;
Kul att komma igång med träning igen, hoppas att du hinner få lagat bilen tills dess. Min krånglar inte så mycket rent motormässigt, men mannen i huset här hemma kanade ner för en isig backe och resultatet av det blev en förstörd bakdel..och så mitt rådjur fram.
Novali;
Stort Grattis till dina fina rundor! Kul att det går så bra! Hon ser verkligen ut att älska hoppningen.
Jag har ett litet dilemma...Tycker det är så himla svårt med försäkringar, i veckan ringde de och frågade om jag vill lägga om försäkringen i samband med 5 år på Rosie, motiveringen "Hon borde ju vara värd mer nu..." Jo visst, det är hon ju, men...
Hur tänker ni, har ni beloppen i förhållande till vad ni betalt för hästen eller är det rent känslomässigt värde? Jag har ju inte betalt särskilt mycket för varken Rosie eller Bulan. Hur fanken sätter man ett värde på sina bästa vänner??