Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Man blir så avundsjuk på er alla och era duktiga hästar. För oss går det bara utför, funderar helt klart på att lägga av helt eller återigen ställa av tills vädret och marken tillåter ridning och träning.
Har svårt att våga. Borde ut och skritta ut i naturen men omöjligt svårt att hitta någon som har tid att förja med när det passar och är ljust. Sammtidigt är jag så rädd att det ska hända något för hon är ingen stabil häst precis. Jag vet inte men allt känns hopplöst.... Ställer jag henne får jag nog börja om från början är jag rädd för.
Inget känns bra just nu!
Det går inte opm du tar kusen på promenad för hand runt där du tänkt rida ett par gånger först då?
Jag promenerade massor med min tjej när jag fick hem henne och sen var jag ute och red själv på en gång. nu går hon fram överallt utan minsta tvekan.
Det är ju trist om du inte kommer ut för att du behöver sällskap. Det kan ju vara nog så svårt att hitta tid för en själv.
Ta en liten tur och se hur det känns. Inte värre än att du hoppar av och tar en promenad istället, då får ni ju röra på er i alla fall. *pepp*
Sådär då var andra sittningen avklarad, det gick jättefint!
Kom det tvärt att han inte ville äta eller smög det sig på?
Läbbigt när dom byter tänder tycker jag, man är ju så nojig över att det ska bli någonting sådant som du råkat ut för eller liknande.
Det är ju inte precis lätt att kolla själv heller när det är inne i munnen. man får vara glad om man lyckas kolla framtänderna tycker jag .
Brukar försöka få mig en snabbtitt vid någon gäspning. Men man hinner ju inte se mycket där