Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hög igenkänning!Harry är ganska trögstartad när det kommer till mat. Han har fri tillgång på torrfoder och tugg, vissa dagar äter han skapligt, vissa dagar knappt alls. När han väl kommer igång att börja äta så tuggar han glatt i sig.
Det är samma med det han får av oss. Han tigger aldrig och ger men honom en bit kyckling tex tuggar han i sig den och kommer på att, oj så gott! Har du en till?
Vi ger katternas torrfoder som godis när vi är ute, det luktar starkt, är pyttebitar och kladdar inte. Det gillar han!
En av våra katter drar ut torrfoder med tassen på bänken och undersöker varje bit noga innan hon väljer vilken hon vill ha, omständig much
De andra katterna vill inte äta hennes ratade bitar som ligger kvar på bänken, de äter ur skålen som vanliga katter.
Så de blir godis till Harry och de dagar han ätit dåligt brukar vi strössla över några över torrfodret, bara han kommer igång så brukar halva skålen slinka ner.
Och ja, vissa dagar äter han ur skålen, vissa dagar ska vi lägga det på mattan och vissa dagar duger inte mattan, då ska det ligga på golvet
Oj! Men de är faktiskt en fördel när de skriker till. Bökigt med djur som inte visar smärta om man inte är helt säker på vad som häntVar hemma hos sambons föräldrar förut. Harry lekte med Putte och hade hur kul som helst tills han blev stucken i benet av ett bi
Han skrek så vi trodde han skulle dö. Kunde dra ut taggen och nu mår han bra igen. Han är som sagt väldigt dramatisk och väldigt högljudd när det är synd om honom.
Ruben klev på ett bi på samma ställe, skakade lite på tassen och efter att biet var väck var allt bra igen. Harry är inte riktigt av samma virke.
Blev inte svullet, han blev antagligen mest rädd.
Oj! Men de är faktiskt en fördel när de skriker till. Bökigt med djur som inte visar smärta om man inte är helt säker på vad som hänt
Knut har blivit stucken flera gånger o inte sagt nått men när en stack han på pungen skrek han till
men lilla vänNär han blev stucken sa han inget, bara skakade benet. Sen skrek han hysteriskt i 20 minuter
men lilla vän
Stella blev attackerad idag
Hon var hemma hos min mamma som är hundvakt när jag jobbar. Dom skulle ut och gå promenad. Precis när de kommer ut på vägen vid huset så kommer grannens boxer och bara flyger på henne. Stella hann inte ens se den komma bakom buskarna.
Som tur är gick det bra. Inga skador men chockad och rädd Cocker spaniel. Hon som redan är så osäker
Mamma ringde mig på jobbet och stört tjöt så trodde först hon var död. Hon blev lika rädd som Stella tror jag.
Ooh, det godiset kanske vore något för Lovis! Hon älskar räkor och räkost.Igår var det ett grönt äpple, idag var det vår Aloe Vera i sovrumsfönstret som var totalt livsfarlig och behövde skällas ut. Den har bara stått för där i två år
Ledsnade på tönten och tog en promenad istället. De asfalterar i vårt område, karavan med lastbilar, diverse maskiner och en drös gubbar i varselkläder. Harry spatserade förbi med 1 meters marginal utan att bry sig det minsta. Det bullrade, rök och luktade som sug bör men det var tydligen inte alls något att bry sig om, till skillnad från äpplen och krukväxter
Unghundar
Har hittat ett supersmarrigt godis, Harry älskar räkor och detta luktar verkligen räka
Antistressbiten är jag dock skeptisk till.
Visa bifogad fil 128391
Ooh, det godiset kanske vore något för Lovis! Hon älskar räkor och räkost.