Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick en returremiss på Knuts ED röntgen
De ”hade sett nått”
Så nu blir jag orolig och så ska han ju därmed sövas IGEN. Bli väl 7de gången i hans 1 åriga liv…
Tycker det är skönt att även om Knut kräver ganska mycket motion/stimulans så räcker det med en relativt kort morgonrunda. Vi tränar lite, han springer lös men sen är det frukost som gäller!
Nu ska jag gå upp i tid på jobbet (idag) så tanken är att de är ensamma varje morgon 3 timmar
Annars bävar jag för den där jäkla armbågsröntgen... 14de ska vi dit igen
Visa bifogad fil 127559
Vi åkte till doktorn i måndags, men som tur var kunde vi utesluta både pyo och pankreatit.
Diagnosen blev "mensvärk" och Lova mår mycket bättre efter att ha fått lite medicin mot illamående. Hon är fortfarande väldigt petig med maten, men äter iaf det som passar för tillfället.
Bättre än att inte äta alls och fastna i en ond cirkel med illamående pga tom mage.
Idag var vi ute och sniffade i skogen i 3,5 timme. I alldeles lagom tempo för en löpande lite snuzze, som var helnöjd med att strosa runt någon meter från mig, lukta på allt möjligt, tugga på en pinne, käka lite hjortbajs m.m. Att gå vanlig promenad med henne nu är halvt omöjligt. Hon är som ett ankare ibland och lägger sig platt som hon inte får sniffa och kissa överallt hela tiden.
Det här var mycket bättre! Inget revirpinkande i skogen, men många andra intressanta dofter.
Jag var nästan stilla i en timme på det bästa stället jag hittade, så hon fick gott om tid att sitta och filosofera och slicka sig.
Vi tränade några frysmarkeringar på kantareller och hon gjorde några självmant. På två ställen visade hon mig faktiskt kantareller som jag inte själv sett innan. Annars har det mest varit jag som hittat först och sen har jag passat på att träna på det vi hittat.
Ja, tid har jag massor! Tyvärr saknas ofta orken istället, men min kropp är lite gladare nu när det blev varmt igen.Låter så härligt! Önskar att jag hade 3,5 timme att bara strosa i skogen
Ja, tid har jag massor! Tyvärr saknas ofta orken istället, men min kropp är lite gladare nu när det blev varmt igen.
Jag gjorde en höna av en fjäder o armbågsbilderna var bara otydliga.
Så idag togs de om så får vi vänta på besked
Jag gjorde en höna av en fjäder o armbågsbilderna var bara otydliga.
Så idag togs de om så får vi vänta på besked