Dekorera låda /kartong

TeamLundVer

Trådstartare
Se hit alla pysselmänniskor 🙋‍♀️
Jag ska dekorera den här lådan, eller egentligen en hel hög med sådana här lådor, så att den ser lyxig och festlig ut.
Vad bör jag dekorera med?
Hur bör jag dekorera?
1619711512753482505632600989896.webp

Lådorna ska vara goodiebags vid en stor fest (inte stor i antal folk men i firandet). 2 av lådorna kommer skickas med posten 😱

Köp Tygstumpar, spetsband eller liknande och klä in, klistra på bokmärken och bling/paljetter, Skriv med glitterpennor. Gör Rosetter av sammetsband och sy fast.. Klistra fast en ballong som de ska blåsa upp...

Det finns massor av roligt pyssel!

Snygga tapeter, snyggt papper, spets eller andra textiler osv. Finns hus mycket kul som helst man kan göra med spraylim, Mod Podge och liknande 🥳

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 397
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 819
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 144
Senast: fejko
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 539
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka