Därför att jag tycker att barn är sådan självklar grej att berätta om, att jag glömmer bort att fråga.Hur kommer det sig att du inte frågat?
För mig är det en väldigt stor deal breaker så jag frågar alltid om det inte står något i pressen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Därför att jag tycker att barn är sådan självklar grej att berätta om, att jag glömmer bort att fråga.Hur kommer det sig att du inte frågat?
För mig är det en väldigt stor deal breaker så jag frågar alltid om det inte står något i pressen.
Därför att jag tycker att barn är sådan självklar grej att berätta om, att jag glömmer bort att fråga.
Tycker det är rätt vanligt att män "glömmer" berätta att de har barn
Och sen får man det förklarat genom att "Man blir dissad så snabbt om man säger att man har barn". SÅ DÅ ÄR DET OK ATT TYP HÅLLA UNDAN SAKER?
Hoppas du får trevligt ikväll, och att du kan släppa nojjan fort! ❤
Jamen precis. Eller när man uttryckligen skriver att man inte vill träffa någon med barn och ändå får massor av meddelanden i stil med: "Jag har två barn men de bor bara hos mig varannan vecka"Tycker det är rätt vanligt att män "glömmer" berätta att de har barn
Eller hur! Jag vill inte vara i ett förhållande varannan vecka...Jamen precis. Eller när man uttryckligen skriver att man inte vill träffa någon med barn och ändå får massor av meddelanden i stil med: "Jag har två barn men de bor bara hos mig varannan vecka"
Nej och inte bara det, julhelger, nyår, födelsedagar, skolavslutningar - det är ju en enda lång parad med dagar där man hela tiden måste anpassa sig och låta barnen gå först, etc.Eller hur! Jag vill inte vara i ett förhållande varannan vecka...
Han kan ju ha blivit bränd av att bli ghostad så fort han ens andats om att det finns barn. Och tre är ju rätt många att få på köpet. Så han vill kanske bli lite bekant med folk innan han berättar för att ens ha en chans att få mötas i verkligheten.
Det där hade jag kunnat skriva. Mitt råd är att ta tag i det. Det är jätteläskigt, jag accepterade länge det beteendet hos mig själv som ”jag är sån av naturen”. Och att jag nog passar bäst solo. Sen började jag fundera på varför, och när me too var som mest aktuellt insåg jag varför. Jag har blivit utsatt för en hel del övergrepp genom åren, både gråzon och solklara händelser. Och när jag mindes dem och tänkte ännu längre tillbaka dök fler minnen upp. Det tog många år att ens acceptera mina minnen utan att dela med mig till andra om vad jag tänkte. Sen delade jag med buke och (delar av historierna med en vän) och fick bekräftat saker jag inte ville få bekräftat. Bokade terapi som jag avbokade och flera år till passerade. Träffade en man ifjol som var vettig, det hjälpte mycket, och avtäckte andra problem jag insåg att jag inte kan ta itu med själv. Det tog slut och jag insåg att jag måste få hjälp, för jag vill ju ha närhet och intimitet. Men det tog ytterligare ett par månader att söka hjälpen.Jag är skeptisk av naturen och det blir inte bättre med åren. Jag var helt inställd på att vara ensam, så att den här dök upp störde min ordning. Mycket. Bla av tidigare nämnda anledningar, jag är hellre ensam än i dåligt sällskap. Men jag har även grava intergitetsbekymmer som ställer till det rejält när det kommer längre än att det känns ok att sitta 1,5 meter ifrån varandra. Det ger mig sån ångest att jag knappt vill tänka tanken. Jag verkligen hatar den delen av att träffa nån ny.
Kort men intensivt. Men jag orkar inte riktigt den känslomässiga berg och dalbanan. Det blir liksom för mycket.
Själv är jag inte flexibel öht. Det enda som händer om någon dröjer med att säga att det finns barn med i bilden eller att han absolut vill ha barn, det är att det dröjer lite längre innan jag bryter kontakten. Av precis samma anledning berättar jag direkt för folk att jag har hundar, för då kan allergiker och de som inte gillar hundar låta bli att lära känna mig närmare. Det blir lättast för alla så.Han kan ju ha blivit bränd av att bli ghostad så fort han ens andats om att det finns barn. Och tre är ju rätt många att få på köpet. Så han vill kanske bli lite bekant med folk innan han berättar för att ens ha en chans att få mötas i verkligheten.
Jag är väldigt barnkär, men på Tinder väljer jag oftast bort folk med barn. Skulle det visa sig att någon fantastisk person jag träffar irl har barn är jag nog betydligt mer flexibel.
Det låter underbartTredje ”dejten” avslutad. Vi drack kaffe, kom in på rädslor, att han är så sjukt flygrädd,men har hoppat fallskärm, jag att jag är livrädd för vatten där jag inte kan nå botten, att Thailand suger, att åldern gör en harigare och harigare, och att vintern är ett onödigt måste, vi pratade och skrattade och hade det jättetrevligt!
Normalt sätt så är det nu jag brukar få lite panik och bara se alla negativa saker, men inte det minsta nu. Han är urmysig!!!
Och oj vad han är bra på att kyssas!
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.Haha nivån på Facebooks dejtinggrupper kan sannerligen diskuteras.
En kvinna lägger upp ett inlägg där hon skriver att hon är urless på att jämt få en massa sexinviter och dickpics.
Man 1 svarar:
"Men kvinnor skickar också bilder på sina könsorgan!"
Man 2:
"Nej, det är faktiskt inte så vanligt att kvinnor gör det. Kvinnor vill inte ha bilder på våra könsorgan, de vill bara ha våra pengar!"
Snillen spekulerar