Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, nu har varken jag eller pojkvännen några djur.En tanke som dök upp angående dejting och hundar och katter - är det flera än jag som har problem med att djuren vill vara med in på sovrummet när man bjuder hem en date....?! Min ena katt står och klösar på sovrumsdörren och jamar, lite jobbigt faktiskt...
En tanke som dök upp angående dejting och hundar och katter - är det flera än jag som har problem med att djuren vill vara med in på sovrummet när man bjuder hem en date....?! Min ena katt står och klösar på sovrumsdörren och jamar, lite jobbigt faktiskt...
Mina har velat vara med någon gång när jag bott i en etta och inte kunnat stänga ut de. De har snabbt lärt sig att det inte är så kul och väntar till det är färdigsexat med att kräva kelEn tanke som dök upp angående dejting och hundar och katter - är det flera än jag som har problem med att djuren vill vara med in på sovrummet när man bjuder hem en date....?! Min ena katt står och klösar på sovrumsdörren och jamar, lite jobbigt faktiskt...
Mina har velat vara med någon gång när jag bott i en etta och inte kunnat stänga ut de. De har snabbt lärt sig att det inte är så kul och väntar till det är färdigsexat med att kräva kel
Katter överlag brukar ju inte gilla stängda dörrar. Har du testat lämna öppet och se vad som händer?
Gud vad irriterande! Jag hade hund förut men hon var aldrig intresserad av vad vi höll på med. Hon la sig och vilade någon annanstans.En tanke som dök upp angående dejting och hundar och katter - är det flera än jag som har problem med att djuren vill vara med in på sovrummet när man bjuder hem en date....?! Min ena katt står och klösar på sovrumsdörren och jamar, lite jobbigt faktiskt...
inte bra att planera för vad man ska göra när det tar slut, men jag förstår dig så välJag har äntligen frågat E om hon vill sova över på fredag och hon ville gärna. Hon har hintat några gånger tidigare om att hon gärna sover över men jag har pratat bort det. Jag har känt att jag vill ha så få saker som möjligt att sakna när det tar slut.
Haha, nu har varken jag eller pojkvännen några djur.
Men en tidigare pojkvänn hade en rottweiler. Jättetrevligt hund. Hon visste dock att jag var mer lättförhandlad än pojkvännen. Var han där blev hon skickad till soffan, la jag mig i sängen någon minut innan kom tiken och tydligt deklarerade att hon ville ha fotändan på sängen. Vilket hon fick
När det var dags för annat i sängen så fick hunden alltid ett grisöra i vardagsrummet för att lämna oss ifred
Eller hurEtt grisöra?
Hur snabba var ni egentligen
Min lilla vovve drar i sig ett sånt på 5 min. Ett rottis sväljer det väl på 4 sek. Kan inte ha blivit så mycke hankypanky där
Eller hur
Vi ser till att vätska upp samt äta nått innan, och ha snacks i och dricka i rummet för påfyllning efter hand som det behövs. För "telefonsex". Irl är värre
Mina hundar himlar med ögonen och lämnar rummet. De har lärt sig att jag fräser åt dem om de pockar på min uppmärksamhet i de situationerna
En tanke som dök upp angående dejting och hundar och katter - är det flera än jag som har problem med att djuren vill vara med in på sovrummet när man bjuder hem en date....?! Min ena katt står och klösar på sovrumsdörren och jamar, lite jobbigt faktiskt...
När örat var slut låg hon snällt kvar i soffan och förstod att hon var förvisadEtt grisöra?
Hur snabba var ni egentligen
Min lilla vovve drar i sig ett sånt på 5 min. Ett rottis sväljer det väl på 4 sek. Kan inte ha blivit så mycke hankypanky där
Varför byter man nummer om man inte är intresserad av att ses igen?
Smsade lite med lördagskillen i söndags. Sen tyst...
Skrev igår kväll och frågade om han ville ses.
Knäpptyst gud vad less jag blir.
Återigen: för att det är socialt besvärligt att inte göra det. Det låter som att du behöver förändra din strategi för att hitta killar som inte bara vill ligga? Denna sa ju till och med rakt ut att han trodde att det bara gällde sex (om jag minns rätt).
Ja det är väl sant. Jag hade dock inte gett ut mitt nummer om jag inte var intresserad...
Haha ja jag vet. Verkar ju hopplöst det här...
Jo, jag sa ju dock innan vi gick hem till mig att vi behöver inte ligga.. nåja.
Gör man samma sak om igen så kommer man få samma resultat.