Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här är väl en riktig klassiker.. :/
jag skriver med en kille som svarar på mina frågor men i stort sett aldrig frågor mig något tillbaks :/
Å vi har precis blivit vänner på snap å hunnit skriva lite, å nu senaste snaparna han skickat så var de bara några ord med smileys... Blev lite irriterad så ja gjorde exakt samma, å då svarade han inte ens. :banghead:😒
(Vi har skrivit i en vecka.)

Va säger ni, skippa honom nu elr ge honom en chans å iaf möta honom in real life först å se?

jag skriver med en kille som svarar på mina frågor men i stort sett aldrig frågor mig något tillbaks :/
Å vi har precis blivit vänner på snap å hunnit skriva lite, å nu senaste snaparna han skickat så var de bara några ord med smileys... Blev lite irriterad så ja gjorde exakt samma, å då svarade han inte ens. :banghead:😒

Va säger ni, skippa honom nu elr ge honom en chans å iaf möta honom in real life först å se?
Jag hade släppt pga orka investera tid i en relation med en person som inte investerar minsta energi i mig.

Men jag är rätt ruthless med onlineflirtar

Skippa.

Orka hålla på å dra svar ur någon, nä tack.

Jag tycker oftast det är meningslöst att hålla på och skriva fram och tillbaka. Jag hade försökt få till en träff snarast möjligt. Om det inte gick att få till inom några dagar hade jag skippat.

Ha humor för guds skull.

Ännu trevligare. Jaja, inte lätt att stå för när man skriver dumheter.

Oj, jag tolkade hela inlägget humoristisk och att hen drev lite med sig själv.
Inte att man automatiskt är en gammal nucka om man är singeltjej med katt.

Jag brukar själv driva om att jag ska bli en crazy catlady, väldigt excentrisk stolla som skrämmer traktens barn och bor i ett kråkslott 😁

Att driva om att man själv är en crazy catlady är rätt långt ifrån titulera situationen som sådan att "man blivit någon nucka med sängen full med katter istället" i mitt tycke. :)

Självklart skippa om han redan i detta stadie inte ger dig vad du vill ha/behöver.

Att driva om att man själv är en crazy catlady är rätt långt ifrån titulera situationen som sådan att "man blivit någon nucka med sängen full med katter istället" i mitt tycke. :)

Jag tolkade det som att hen skrev om sig själv med glimten i ögat 😊
Men ja, text är text och det kan bli konstigt.
Nu ska jag inte kapa mer tråd här 😅

Jag tänker inte låta mig censureras eller uppfostras av någon totalt okänd människa på nätet som inte känner mig. Att du inte kan läsa något med glimten i ögat, utan direkt känna dig kränkt säger faktiskt mycket mer om dig än om mig.

Dessutom när du prompt känner dig tvungen att rätta mig att jag har fel, säger absolut mer om dig än om mig och att du dessutom tycker det är helt okej att gå off topic B A R A för att du anser dig ha rätt till det eftersom att jag använder enligt dig fel ord.

Gissa, det säger mer om dig än om mig. Om du vill kan du fortsätta skriva till mig privat om du känner för att omskola mig. Men i den här tråden om Dejting så det är fel forum.

Jag tänker inte låta mig censureras eller uppfostras av någon totalt okänd människa på nätet som inte känner mig. Att du inte kan läsa något med glimten i ögat, utan direkt känna dig kränkt säger faktiskt mycket mer om dig än om mig.

Dessutom när du prompt känner dig tvungen att rätta mig att jag har fel, säger absolut mer om dig än om mig och att du dessutom tycker det är helt okej att gå off topic B A R A för att du anser dig ha rätt till det eftersom att jag använder enligt dig fel ord.

Gissa, det säger mer om dig än om mig. Om du vill kan du fortsätta skriva till mig privat om du känner för att omskola mig. Men i den här tråden om Dejting så det är fel forum.

Jag försöker verkligen inte "omskola" dig. Jag reagerar för att du uttrycker dig otrevligt, tydligen helt omedvetet. Min uppfattning är dessutom att det finns lite mer finessrika sätt att ha glimten i ögat på.

Ingen träff med tinderkillen än... tandvärk, citadon och sjuka barn.
Minns plötsligt varför jag inte vill träffa nån med barn. Vi fortsätter klicka väldigt bra via text...

Jag sa ju att jag skulle lägga ner honom, men det är nånting som gör att jag inte kan...

F skickade en bild igår... på en uggla... har ju bett han att inte höra av sig. Och jag kan verkligen inte blockera :( det rörde upp lite tyvärr.

Min crush fortsätter att höra av sig :nailbiting: vi har fikat en gång till och idag hörde han av sig och småpratade lite bara. Han är rar och trevlig och det blir så plågsamt uppenbart hur totalt TAPPAD jag är socialt. Min bästis påstår att han är uppenbart intresserad men det är så långt bortom min fattningsförmåga att jag mest ”nope 🙃”. För fan kunde man inte fått födas lagom gulligt klumpig istället för komplett inkompetent :arghh::laugh:

Min crush fortsätter att höra av sig :nailbiting: vi har fikat en gång till och idag hörde han av sig och småpratade lite bara. Han är rar och trevlig och det blir så plågsamt uppenbart hur totalt TAPPAD jag är socialt. Min bästis påstår att han är uppenbart intresserad men det är så långt bortom min fattningsförmåga att jag mest ”nope 🙃”. För fan kunde man inte fått födas lagom gulligt klumpig istället för komplett inkompetent :arghh::laugh:

Embrace it så känns det bättre och sedan låter du dem du träffar avgöra sin inställning till dig! Heja dig 😁

Testar tinder igen. I vanlig ordning är det plättlätt att få matchingar, bara att svepa höger på andra klättrare som inte ser allt för tokiga ut :rofl: Har chattat lite med en som skriver på ett sätt jag tycker om, och så var det en som skrev som hade väldigt trevlig presentation. Har också svept vänster på två som egentligen verkade tokbra, men som hade helt fel typ av hund. Med andra ord: allt är som vanligt.

Testar tinder igen. I vanlig ordning är det plättlätt att få matchingar, bara att svepa höger på andra klättrare som inte ser allt för tokiga ut :rofl: Har chattat lite med en som skriver på ett sätt jag tycker om, och så var det en som skrev som hade väldigt trevlig presentation. Har också svept vänster på två som egentligen verkade tokbra, men som hade helt fel typ av hund. Med andra ord: allt är som vanligt.

Men va, här har jag missat nåt...? Vad hände med den du träffade?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
2 189
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 711
Senast: Sleepan
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 039
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V