Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
En annan kille som är intresserad var också på festen. Nu skrev han:
"Hade inte du något på g med han igår nu när jag tänker efter?"

Han har försökt få in en träff nu rätt länge. Men jag är så jäkla slö och vill typ inte släppa in nya personer i mitt liv 😂

Är han intressant för Dig då? 😁

Jag är hemma och mellanlandar lite snabbt innan jobbet. Har varit hos P sen i Fredags eftermiddag.
På Fredag lagade vi Moule Frites och chillade i soffan. På Lördag fick vi en lunchinbjudan till ett par vänner till P. De visade sig vara mycket trevliga människor. Sen ville P till köpcentret för att köpa en korg och matskålar till Skägget (bortskämda hund :D )
Jag var ytterst tveksam till om Skägget skulle bry sig om en korg men P satt på golvet bredvid korgen och matade Skägget med godis och tro på fan om inte hunden tom sov där inatt :o
På kvällen lagade vi lammgryta och satt sen uppe och pratade till alledes för sent. I morse blev det frukost till vasaloppet och brasan innan jag åkte hem.
Härlig helg och härlig människa :love:

Jag är hemma och mellanlandar lite snabbt innan jobbet. Har varit hos P sen i Fredags eftermiddag.
På Fredag lagade vi Moule Frites och chillade i soffan. På Lördag fick vi en lunchinbjudan till ett par vänner till P. De visade sig vara mycket trevliga människor. Sen ville P till köpcentret för att köpa en korg och matskålar till Skägget (bortskämda hund :D )
Jag var ytterst tveksam till om Skägget skulle bry sig om en korg men P satt på golvet bredvid korgen och matade Skägget med godis och tro på fan om inte hunden tom sov där inatt :o
På kvällen lagade vi lammgryta och satt sen uppe och pratade till alledes för sent. I morse blev det frukost till vasaloppet och brasan innan jag åkte hem.
Härlig helg och härlig människa :love:
Åh, så fantastiskt det låter! :love:

Hoppar in igen med ny update....

Är ju inte känd för "tur" men killen jag träffade för lite mer än ett år sen står fortfarande ut med mej <3
Vi har nu vart ihop och bott ihop i stort sett sedan vi träffades 23/2 2019. Och om en månad flyttar vi till Stockholm. Iom att allt flöt på här nere i den nya staden, då jag dessutom fått heltidsjobb här. Så tyckte jag det var dags att sälja min lgh. Då visade det sej att sambon funderat på detta utan min vetskap, så han tyckte vi skulle flytta dit i stället. Så sagt och gjort, han har sagt upp sej på sin arbetsplats och vi har sagt upp vår gemensamma lgh vi flyttade in i Juni förra året.

Så från att ha haft ca 20-25 års dejting och bergodalbana från helvetet mer eller mindre, så sitter jag nu med VÄRLDENS bästa sambo... Ålderskillnaden är 21 år mellan oss... Jag är 46 nu, han fyller 25.. Men både vi och våra respektive familjer håller med om att det kunde inte vart bättre....
Så numer tror tom JAG på att det finns en "för alla" ... Kan jag som 45 åring hitta en underbar kille med mina "specifika" preferenser (det att jag gillar yngre), är det inte kört för er andra :)

Ha en underbar dejtingvår och ta hand om er !!!!

@corzette Vad roligt att höra! Blir glad för din skull! :love: Jag måste verkligen sluta noja över den i jämförelse minimala åldersskillnaden mellan mig och Kapet. Skillnaden mellan oss är typ 15år mindre än mellan dig och din sambo så det är ju bara trams att ens fundera på att det skulle kunna vara en issue. Men jag är nog ganska präglad på att normen är det motsatta. Trots att det tack och lov är i ändring. Jag känner rätt många par där mannen är (ganska betydligt) yngre än kvinnan.

@corzette Vad roligt att höra! Blir glad för din skull! :love: Jag måste verkligen sluta noja över den i jämförelse minimala åldersskillnaden mellan mig och Kapet. Skillnaden mellan oss är typ 15år mindre än mellan dig och din sambo så det är ju bara trams att ens fundera på att det skulle kunna vara en issue. Men jag är nog ganska präglad på att normen är det motsatta. Trots att det tack och lov är i ändring. Jag känner rätt många par där mannen är (ganska betydligt) yngre än kvinnan.

jag är 5 år äldre, det tänker jag väldigt sällan på. :)

Så irriterande... Pratar med en kille på Tinder som verkar hur trevlig som helst (utifrån den korta tid vi pratat med varandra), skriver långa meddelanden som inte alls är i stil med "hej vad gör du? Vill du ses" osv. Frågar om hans politiska engagemang som han skriver om på sin profil, självfallet SD'are.. Tack men nej tack.

Jag har möjligtvis en tjejdejt på g nästa helg....! En f.d. dressyrryttare som jag har några gemensama kompisar med, och vi är båda bjudna på en fest med övernatting hos en av dessa kompisar. Hon ska åka, så om jag kommer iväg så blir det garanterat att vi ses. Kan bli interessant isf, våra kompisar har ingen aning att vi matchat och skrivit på Tinder. :angel:

Träffar fortfarande DB typ varannan vecka, känns som han är nöjd med det, men det är inte jag.... Vill ju ha en pojk-/flickvän, inte bara en KK, och det verkar han inte ha tid/interesse för, tyvärr.

Alltså även om jag skrev mitt förra inlägg om fredagen skämtsamt så fick jag ändå lite för många negativa tankar i mitt huvud och började tänka att ingen rimlig människa står ju ut med detta skitet och att jag kanske varit lite för hård typ. Så när vi messade i kväll så bara misstolkade jag honom totalt och trodde han inte ville ses. Han var iaf gullig och skrev igen när han fattade att jag inte fattade. När jag berättade det sedan, alla mina jäkla tvivel på hur någon rimligtvis kan stå ut med allt det där som framkom senast vi sågs så såg han verkligen paff ut o svarade att jag är verkligen speciell 😅 jag känner väl snarare att det är han som är det just nu som bara verkar tycka att det enda problemet för honom med alla mina problem är att han inte ännu förstår hur han ska hantera dem. Det intresset är inte något jag är van vid att möta.

Det kändes iaf jättefint och jag vågade fråga innan jag gick om han ville ses i veckan o komma hem till mig o laga mat. Det ska gå bra, mantra för mig själv 😅 men det känns nog så bra som det kan tror jag faktiskt. Livet är ju inte en jävla räkmacka så det är bara att utsätta sig för allt obehagligt man pallar tänker jag 😅

Min bästis älskar Stockholm. Han och ett av mina ex är hennes favoriter :D

Jag känner... NOLL :(
Attraktion ja. Men inget utöver det, jämför mycket med hur jag känner med och för F :(
Blä!
Hur länge har du känt Stockholm, och känner ni varandra väl tycker du? Attraktion är ju en bra start!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
2 187
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 711
Senast: Sleepan
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 037
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 654
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka