Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
”Va roligt att du finner mig intressant! Du har ingen fråga?”
Pungdjuret; ”När vill du träffa mig?”
Kan ju bli som den första dejten med garagetkillen. 4 timmar där han pratar om sig hela tiden...
En annan kille som är intresserad var också på festen. Nu skrev han:
"Hade inte du något på g med han igår nu när jag tänker efter?"
Han har försökt få in en träff nu rätt länge. Men jag är så jäkla slö och vill typ inte släppa in nya personer i mitt liv
För det goda klimatets skull kan vi väl undvika att använda ord som "pungdjur".
/Mod
Är han intressant för Dig då?
Det är det jag inte vet tror det, men vi är nog väldigt olika.
Testa, säg ja en gång
Ja.. vi får se har blivit så jäkla bekväm som singel känns det som.
Åh, så fantastiskt det låter!Jag är hemma och mellanlandar lite snabbt innan jobbet. Har varit hos P sen i Fredags eftermiddag.
På Fredag lagade vi Moule Frites och chillade i soffan. På Lördag fick vi en lunchinbjudan till ett par vänner till P. De visade sig vara mycket trevliga människor. Sen ville P till köpcentret för att köpa en korg och matskålar till Skägget (bortskämda hund )
Jag var ytterst tveksam till om Skägget skulle bry sig om en korg men P satt på golvet bredvid korgen och matade Skägget med godis och tro på fan om inte hunden tom sov där inatt
På kvällen lagade vi lammgryta och satt sen uppe och pratade till alledes för sent. I morse blev det frukost till vasaloppet och brasan innan jag åkte hem.
Härlig helg och härlig människa
Åh, så fantastiskt det låter!
@corzette Vad roligt att höra! Blir glad för din skull! Jag måste verkligen sluta noja över den i jämförelse minimala åldersskillnaden mellan mig och Kapet. Skillnaden mellan oss är typ 15år mindre än mellan dig och din sambo så det är ju bara trams att ens fundera på att det skulle kunna vara en issue. Men jag är nog ganska präglad på att normen är det motsatta. Trots att det tack och lov är i ändring. Jag känner rätt många par där mannen är (ganska betydligt) yngre än kvinnan.
Hur länge har du känt Stockholm, och känner ni varandra väl tycker du? Attraktion är ju en bra start!Min bästis älskar Stockholm. Han och ett av mina ex är hennes favoriter
Jag känner... NOLL
Attraktion ja. Men inget utöver det, jämför mycket med hur jag känner med och för F
Blä!