Nu hoppar jag in här igen och behöver råd

. Utan att dra hela historian så blev det inget mer med tågkillen, har dock kontakt med hans kompis (eller tror de är mer bekanta bara). Har aldrig träffat kompisen, bara skrivit på fb och pratat i telefon. Problemet är att kompisen bor jättenära mig, tror inte han vet i vilket hus jag bor och jag har försökt att inte försäga mig. På sätt och vis vill jag bara strunta i det för tänk om han är sån där skitjobbig som kommer hålla koll på när jag är hemma, komma och ringa på osv. Även om vi träffas första gången i grannbyn så känns det som att så fort vi setts är ju den saken körd, vi kommer ju springa på varandra här utanför förr eller senare och jag känner mig nästan creepy som inte berättade var jag bor när han sa vilket hus han bor i. Han är förstående och jag får välja hur och var vi ska ses, och jag sitter ju bara och tänker MEN PROBLEMET ÄR JU ATT VI TYP ÄR GRANNAR

. Tilläggas att det är kompisdejt det handlar om först och främst. Hade känt mig lugnare om vi hade några gemensamma vänner men det har vi inte.