Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se där! Det kanske löser sig?Jag och L hade väldigt trevligt igår. Åt på Pinchos, bägges favoritställe
Han åt upp min dessert, precis som vanligt
Sen låg vi i sängen och pratade i flera timmar. Han gick ut med Ruben och allt var precis som vanligt.
Jag glömde min padda på morgonen. Han upptäckte det och cyklade i ilfart till stationen och lämnade den innan tåget gick.
Misär att åka tåg utan paddan.
Nu kunde jag mysa ner mig under min filt med Ruben och titta på 14 avsnitt av Sunes jul, lyckan!
Mina kollegor har mycket roligt åt min tågfiltFryslort deluxe.
Nästa år byter jag helger för att underlätta mitt tävlande. Det gör även att vi kommer ha samma lediga helger och kan ses mer om vi vill.
Jag hoppas verkligen att det fixar sig på bästa visJag och L hade väldigt trevligt igår. Åt på Pinchos, bägges favoritställe
Han åt upp min dessert, precis som vanligt
Sen låg vi i sängen och pratade i flera timmar. Han gick ut med Ruben och allt var precis som vanligt.
Jag glömde min padda på morgonen. Han upptäckte det och cyklade i ilfart till stationen och lämnade den innan tåget gick.
Misär att åka tåg utan paddan.
Nu kunde jag mysa ner mig under min filt med Ruben och titta på 14 avsnitt av Sunes jul, lyckan!
Mina kollegor har mycket roligt åt min tågfiltFryslort deluxe.
Nästa år byter jag helger för att underlätta mitt tävlande. Det gör även att vi kommer ha samma lediga helger och kan ses mer om vi vill.
Se där! Det kanske löser sig?
Välkommen åter till tråden Tranis!efter ett tags förhållande och andra äventyr är jag åter singel. så har jag lärt mig något, you bet your sweet ass. Vad gör jag härnäst! vem vet. Tycker jag att det är kul att dejta fortfarande? jag hoppas det.
Från en som har en tendens att se allt i nyanser av kolsvart, försök att inte tänka på det där deppiga.Träffade kompisens kompis, kan kalla honom K, igår. Det var första gången sen vi hade snacket om vårt flörtande och allt runtomkring.
Var väldigt trevligt, men märker att det tar mycket energi. Jag växlar så mellan att låta mig själv vara lite småförälskad och flörta, och att bli deppig för att jag tänker att det inte blir mer än så.... Kommer sannolikt ses en snabbis till i helgen, och det känns bra då vi kommer umgås rätt intensivt ett dygn nästa helg med lite gemensamma vänner![]()
Från en som har en tendens att se allt i nyanser av kolsvart, försök att inte tänka på det där deppiga.
Är Finland avvecklad? @SharplessFrån en som har en tendens att se allt i nyanser av kolsvart, försök att inte tänka på det där deppiga.
För egen del fick jag svar från A i Stockholm att även om jag var trevlig, så hade hon hittat någon som hon ville ge en chans. Men har en L här i Linköping som jag var på julmarknad med idag. Inbokat glöggfika med henne nästa helg också. Och så en J i Norrköping som jag snackat lite med, ska se om vi kan träffas, hon verkar vettig. Olikt mig att vara så här kontaktsökande, undrar om jag är sjuk på något sätt![]()
Va på en väldigt trevlig fikadejt idag och båda vill ses igen. Ett stort plus att han är vegetarian.
Jo, hon tyckte att det skulle bli för länge hon stannade kvar i Finland, då det blev minst tre år extra där.Är Finland avvecklad? @Sharpless
Gissningsvis har han räknat ut BMI för önskad längd - och vill inte ha någon som teoretiskt skulle kunna klassas som "fet"...Förlåt, förlåt, förlåt om jag drar igång något men på tal om att ha krav;
"Gärna mer än C-kupa, längre än 170, smalare än 87kg".
Lite nyfiken på hur han kom fram till exakt 87 kg.