Fast pja. Jag "dumpade" E.. han vill fortfarande ligga.
Fast han är ju kär i dig. Det är rätt stor skillnad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast pja. Jag "dumpade" E.. han vill fortfarande ligga.
Haha, har varit med om liknande. Då var det i och för sig så att båda slutat skriva efter en halvdan dejt, så vi dissade väl varann lika mycket, men ett par månader senare hör han av sig och skriver "Hej vill du ses och ha sex någon dag? Jag är inte intresserad av nåt förhållande med dig. Tyvärr. men gärna lite intimmys". Desperat läge och scrollar igenom alla möjligheter känns det som...
Haha, har varit med om liknande. Då var det i och för sig så att båda slutat skriva efter en halvdan dejt, så vi dissade väl varann lika mycket, men ett par månader senare hör han av sig och skriver "Hej vill du ses och ha sex någon dag? Jag är inte intresserad av nåt förhållande med dig. Tyvärr. men gärna lite intimmys". Desperat läge och scrollar igenom alla möjligheter känns det som...
Någon undrade tidigare om match som de inte svept höger på -
Någon undrade tidigare om match som de inte svept höger på -
Det var jag...och som sagt, nej jag skulle inte svepa höger på modellbilder (eller läkare bara för att de är läkare heller). Så visst kan nån ha bytt bilder och text helt och hållet. Men då pratar vi från vanligt utseende till annat vanligt utseende (men kanske ett som tilltalar mig mindre alt att det är texten de ändrat som nu tilltalar mig mindre).
Jag gissar dock att det helt enkelt är personer jag råkat dra höger på av misstag bara.
Sex är helt enkelt en av flera möjliga umgängesformer, så att säga. Det är det som gör att det finns kk-relationer.Jag förstår inte hur folk lyckas bilda KK-relationer bara om man ska blanda in känslor hela tiden...
Jag personligen är för rädd att såra. Så jag skulle nog inte kunna låtsas. Skulle inte våga fråga om sex som mannen gjorde heller.
Endast fundersam över hur folk lyckas skapa KK-relationer bara...
Ok, fast i länken står det ju bara att man tar bilder från en manlig modell, där han är fotad i ett vardagligt sammanhang. Alltså inte en uppenbar modellbild.
Näe, jag tycker inte det. Är det inte en uppenbar modellbild så kommer du bara se en ovanligt snygg kille och inte en bild på en modell.Fast nu märker du ord...modellbild eller bild på modell...same shit liksom.
Näe, jag tycker inte det. Är det inte en uppenbar modellbild så kommer du bara se en ovanligt snygg kille och inte en bild på en modell.
Äh! Lättare att få tid till en fikadejt ju, och om ni trivs ihop så går det ju lätt att då planera in en spadejt senare.Spadejten har blivit till en fikadejt istället...
Lite besviken, men inte förvånad. Fika känns bara så tråkigt i jämförelse...
Ja, det är väl sant. Även om en fika dejt kan bli långdragen också...Äh! Lättare att få tid till en fikadejt ju, och om ni trivs ihop så går det ju lätt att då planera in en spadejt senare.
Hur vet du att det är pga brist på andra dörrar och inte pga han tyckte sexet var väldigt nice?
Försök att strunta i den känslan. Har ni bestämt när ni ska ta fikadejten? Om ni inte har det, bestäm en tid. Om ni har det, håll dig sysselsatt med annat fram till dejten så att du inte går och tänker/känner massor som ger dig förutfattade meningar eller falska förhoppningar. Försök ta dejten som den kommer, se det som ett tillfälle att skapa kontakt med en ny människa och se vad det leder till.Ja, det är väl sant. Även om en fika dejt kan bli långdragen också...
Jag har en känsla av den där spadejten inte kommer att ske då. Men jag har ju en polare som är sugen iaf då .
Ja, vi har bestämt en tid imorgon .Försök att strunta i den känslan. Har ni bestämt när ni ska ta fikadejten? Om ni inte har det, bestäm en tid. Om ni har det, håll dig sysselsatt med annat fram till dejten så att du inte går och tänker/känner massor som ger dig förutfattade meningar eller falska förhoppningar. Försök ta dejten som den kommer, se det som ett tillfälle att skapa kontakt med en ny människa och se vad det leder till.
Ja, ta tillfället i akt att öva på att vara i nuet oavsett om första känslan är ”wow vilken tjej” eller ”oj hon var inte som jag förväntat mig”. Tänk att du skall se personen och lyssna på vad hon säger. Var öppen för att en person som inte passar helt in i din föreställning om hur hon borde vara eller se ut faktiskt kan vara helt fantastisk! Glöm att checka av mentala listor eller analyser. Försök att släppa dina förutfattade tankar och helt enkelt ge människan en rimlig chans innan du dissar mentalt och glider iväg i andra tankar. Fokusera på att hon skall känna sig bekväm, så blir du antagligen själv mer bekväm också.Ja, vi har bestämt en tid imorgon .
Jag har inga höga förhoppningar, då jag själv känner mig lite osäker. Vi har pratat väldigt lite över Tinder också... Jag får se det till ett tillfälle att lära känna en ny person .
En vad jag gissar var en feltolkning av att "bihanget blev kärt" i https://www.bukefalos.se/threads/dejtingtraden-del-21.1472967/post-18765804Vad får dig att tro att vi sexat?