Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kvällens träff var bra MEN hon är kär. Hon beter sig mot mig som jag är mot Köpenhamn. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det... Jag gillar henne jättemycket som person, och tänder på henne men vill verkligen ha henne som FWB och bara det. Noll kittel i magen
För alla oss som inte dejtar men ändå läser, vad fasen betyder FWB???:angel:

Jag har pratat med 5 stycken på Tinder senaste två veckorna. Med två av dom har vi skrivit så mkt att jag har fått delat upp det i två meddelanden.
Alla 5 stycken har slutat att svara. Funderade på om det var nåt fel på appen så installerade om den igår. Då match ration har gått ner avsevärt också. Testade även att byta profil till en där jag ler bara för skoj och en gif.
Inget har hjälp. Funderar på om mitt tröst swipade på snyggingar i Sthlm har gjort att min ELO-score gått ner. Känns som jag måste ta en sista utväg och starta om Tinder idag.
...eller så taggar du ner, lutar dig tillbaka och slutar fundera. Ingenting är konstant!

En kille skrev detta som svar på en matkonversation vi hade:
"Ingen, är väl därför manr på den här appen 😉😂"

Tack och hej säger jag bara...

Någon som har nåt tips ?
Vad kan man skriva mer än "Hej" som inledningsfras till någon som endast har ansiktsbilder och ingen pres ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 773
Senast: Mineur
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Skottlossning på skola
  • Mens