Milosari
Trådstartare
Prova. Du kanske lär dig något nytt?Hur ska man ens förhålla sig till en person som svept höger på något sådant![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova. Du kanske lär dig något nytt?Hur ska man ens förhålla sig till en person som svept höger på något sådant![]()
Varför? De är ju också där - antagligen av samma orsak som du själv.Jag vill inte att vänner och bekanta ska kunna hitta mig där.
Fast idén med Tinder försvinner ju om alla har landskapsbilder och liknandeKan det inte vara så att de kan vara trötta på utseendehetsen i Tinder?
Gissar vidare på att det finns många anledningar till att inte ha bild på sig själv![]()
Fast idén med Tinder försvinner ju om alla har landskapsbilder och liknande![]()
Många som inte har någon profiltext.Gör den? En talande profiltext funkar väl även i det formatet?
Vad har du för text som gör den intressant nog att svepa på utan bild? Har bara svårt att se att man skulle få matches bortom personer som sveper höger på allt.Prova. Du kanske lär dig något nytt?
Det betvivlar jag inte.Många som inte har någon profiltext.
Vad har du för text som gör den intressant nog att svepa på utan bild? Har bara svårt att se att man skulle få matches bortom personer som sveper höger på allt.
Det är inte direkt tvärtom och då har man iaf något att gå på om personen och bäst är att ha båda. Måste vara en rätt speciell text för att man ska kunna förmedla samma känsla som bilder kan göra men vad vet jag.Och flera tänker tydligen tvärt omDvs bild utan text, går bort.
Tja...jag vill nog se vem jag pratar med. Tror många håller med mig.Gör den? En talande profiltext funkar väl även i det formatet?
Både ock bör det vara. ...och bilder där man ser ögonen.Och flera tänker tydligen tvärt omDvs bild utan text, går bort.
Det är väl det som är "tjusningen", att man får göra som man vill och matchar med dem som tänker likadantJag har ingen text, beskriver mig själv rätt bra med mina bilder.
Min erfarenhet är att knappt någon läser texten och gör de det kommer de ändå inte ihåg vad som står om det är mer än tre rader![]()
Lustigt nog så saknar de flesta sådana profiler även presentation/profiltext...Ens profiltext låter väl rimligt
Nä, finns varken eller, känns det ju inte speciellt seriöst. Vilket det antagligen inte är heller.Lustigt nog så saknar de flesta sådana profiler även presentation/profiltext...
Jag sveper åtminstone vänster på dem som inte kan visa bild på sig själv eller har någon presentation.
Hur skickas bilden?Tex @Milosari som iaf, inte hade bild på sig själv. Har ju fått hur många intressanta svar som helst. Och bild skickas väl omgående om en tycker att dialogen är värd något.
Det är väl upp till var och en?Hur skickas bilden?
Den har varit uppe flera gånger. Är inte aktiv just nu, men nej det är inte bara desperata och ljusskygga personer som högerswipar på mig. Faktiskt inte en enda, eftersom alla mina dejter har varit riktigt trevliga, roliga och snygga människor. Jag högerswipar både på personer med och utan bild. Som sagt. Prova.Vad har du för text som gör den intressant nog att svepa på utan bild? Har bara svårt att se att man skulle få matches bortom personer som sveper höger på allt.