Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glöm bara inte bort att enkelt att få matchningar och dejter inte betyder ett skvatt när det kommer till att kunna få en meningsfull relation med någon vilket ändå verkar vara målbilden för många, så what’s the point med diskussionen egentligen.

MVH,
Trött och bitter

Word!
Själv vill jag ha något jag inte kan få eftersom den personen inte finns och jag jämför alla med den personen fast den inte finns, hej röra.
Därför det går så himla bra.

Också trött och bitter.

Word!
Själv vill jag ha något jag inte kan få eftersom den personen inte finns och jag jämför alla med den personen fast den inte finns, hej röra.
Därför det går så himla bra.

Också trött och bitter.

Exakt vad jag ville skriva men inte orkade :D

Ja, men precis. Cheers fan vad vi bara åker räkmacka.. halvvägs. Verkligen något fira.

Blöh. Jag kollade lite på tinder nu. Råkade få fram en person som jag sett ute på stan förut. Han stod då och pratade med vänner, men mitt spontana intryck var att han var glad, trevlig och hade en utstrålning jag verkligen gillade. På tinder syntes detsamma och han hade skrivit en presentation jag gillade. Vaaaarför skickade jag inte någon superlike eller så? Det här hade ju verkligen varit ett tillfälle för det annars. Nä, jag bara svepte höger på vanligt sätt... Det hade ju varit lite bra att öka chansen för att han ska se mig. Kanske.

Glöm bara inte bort att enkelt att få matchningar och dejter inte betyder ett skvatt när det kommer till att kunna få en meningsfull relation med någon vilket ändå verkar vara målbilden för många, så what’s the point med diskussionen egentligen.

MVH,
Trött och bitter

Sant.
Betänk då att det är lika svårt för en person med få matchningar att få till en meningsfull relation. Så chanserna till en meningsfull relation minskar i takt med antalet matchningar. Så för vissa är dom närmare 0 än andra...

Sant.
Betänk då att det är lika svårt för en person med få matchningar att få till en meningsfull relation. Så chanserna till en meningsfull relation minskar i takt med antalet matchningar. Så för vissa är dom närmare 0 än andra...

Det där med att få till en meningsfull relation är väl åtminstone högst individuellt och inte samma för alla. Vissa lyckas på första försöket och andra aldrig.

Sant.

Chanserna till en meningsfull relation har absolut noll och inget med antalet matchningar att göra. Så fruktansvärt sorgligt att du inte kan se det.

Vaaaarför skickade jag inte någon superlike eller så? Det här hade ju verkligen varit ett tillfälle för det annars. Nä, jag bara svepte höger på vanligt sätt... Det hade ju varit lite bra att öka chansen för att han ska se mig. Kanske.

Chansen att personen likar dig tillbaka ökar markant med en super-like. Mkt, pga att du hamnar först i kön och han ser dig direkt. Istället för att din like ligger långt ner i hans kö.... by then kanske han redan funnit nån . Tjejer verkar generellt väldigt snåla på super-like. Kan ju förstå att ingen vill super-lika mig men jag tror det är så generellt.

Och sen finns det trots allt möjligheten att iaf få bekräftelse, fysisk kontakt och sex. Kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara om man har stort sexuellt behov och får den mängden kontakt som t.ex. hero får, vad ska man göra då? Då måste det väl ändå vara bättre i den situationen att kunna få till något även om det i slutändan inte landar i att man gifter sig?

Och sen finns det trots allt möjligheten att iaf få bekräftelse, fysisk kontakt och sex. Kan inte ens föreställa mig hur det skulle vara om man har stort sexuellt behov och får den mängden kontakt som t.ex. hero får, vad ska man göra då? Då måste det väl ändå vara bättre i den situationen att kunna få till något även om det i slutändan inte landar i att man gifter sig?
Om det är det sexuella behovet man har finns det andra appar än tinder, där personerna ställer helt andra krav.

Well, jag skulle kunna träffa någon av alla dessa singel mammor och tjejer som inte attraheras mig alls som swipat höger. Men jag känner mig ... och jag kan inte fejka mitt intresse för att kanske få ut nåt. Kanske sex ? Dessutom har jag ett samvete och inte vill såra någon. Sen söker jag något mer långvarigt...

Att jag får ligga är tyvärr ingen tröst just idag.

Alltså, ska den här tråden återigen gå ett varv på temat att det är synd om Hero för att han är attraherad av semianorektiska extroverta unga kvinnor utan barn som inte attraheras av honom?

Fast det är lite fult att använda semianorektiska på det där viset IOM att du inte vet hur det står till för kvinnorna. Man kan vara smal utan att ha anorexia osv. Det blir så tråkigt när det slängs omkring med.

Jag kanske är känslig men efter att ha blivit utsatt för att hela tiden få höra ”har du anorexia” du ser ”anorektisk ut” under hela uppväxten trots att jag inte hade anorexia har lämnat en massa idéer i mitt huvud.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Svar
1 042
· Visningar
107 648
Svar
2 001
· Visningar
99 030
Senast: pepp
·
Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
402
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka